اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

ضریب بودجه‌ای شهرستان بابل افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: ضریب بودجه‌ای شهرستان بابل افزایش یابد.

ضریب بودجه‌ای شهرستان بابل افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام علی‌اکبر ناصری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل که با حضور استاندار و مدیران ستادی و اجرایی استان در مدرسه صدر بابل برگزار شد، اظهار داشت: باید ضریب اعتباری شهرستان بابل در برخورداری از بودجه‌ها نسبت به استان لحاظ شود.

این مسئول افزود: شهرستان بابل یک ششم جمعیت استان را به خود اختصاص داده که باید سهم اعتباری بابل نسبت به شهرستان‌های دیگر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ناصری با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی و صنعت دچار معضل هستیم، بیان داشت: بحث اشتغال شهرستان بسیار بحران‌زا است به طوری که 99 درصد مراجعه‌کنندگان به ما مشکل اشتغال دارند.

وی گفت: استان گلستان با نصف جمعیت بابل دو برابر ما زمین زراعی دارد. ما در داشتن زمین زراعی و باغی با کمبود مواجه بوده که ضروری است جهاد کشاورزی استان در سال تولید ملی به کشت مجدد توجه بیشتری داشته باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: 500 هکتار زمین زراعی در استان وجود دارد که می‌توانیم با بکارگیری همه ظرفیت‌ها یکی از بزرگ‌ترین صادرکننده‌ها باشیم.

این مسئول تصریح کرد: هنوز مصوبات سفر دولت در بابل اجرایی نشده و برای این امر لازم است ستاد پیگیری در بخش‌های مختلف از جمله در زمینه مشکل راه و مشکل دانشگاه علوم پزشکی بابل ایجاد شود، زیرا دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی بار سنگین درمان را به دوش دارد ولی هزینه و اعتبار لازم را در انجام این امر مهم ندارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول