اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

ضعف سیاستگذاری‌ در حوزه اشتغال سبب افزایش بیکاری است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ضعف سیاستگذاری‌ها در حوزه اشتغال موجب افزایش میزان بیکاری در سطح جامعه شده است.

ضعف سیاستگذاری‌ در حوزه اشتغال سبب افزایش بیکاری است

محمدرضا خانمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به مشکل اشتغال و گرانی‌های موجود در جامعه ضروری است اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه وجود بیکاری و گرانی در جامعه به عملکرد مسئولان جامعه برمی‌گردد، افزود: باید مدیران منطقه‌ای، استانی و کشوری اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: در حال حاضر وضعیت اشتغال در جامعه مطلوب نیست و  وضعیت نامناسبی به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه ضعف سیاستگذاری‌ها در حوزه اشتغال موجب افزایش میزان بیکاری در جامعه شده است، افزود: ضروری است مدیران منطقه‌ای و استانی با ارائه طرح‌های تاثیرگذار در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

خانمحمدی با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف و قدرت فعالیت‌های انجام شده در حوزه اشتغال مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: رویکرد کشور در زمینه اشتغال باید به ایجاد زمینه برای اشتغال پایدار بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ضعف و قوت فعالیت‌ها در نوع نگاه مردم مشخص می‌شود، افزود: باید دید دیدگاه مردم در زمینه اشتغال و بیکاری جامعه چیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در زمینه صنایع و معادن استان زنجان اظهار نظر نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: عملکرد مدیریت صنعت و معدن استان زنجان در آینده مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول