اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گیلانغرب:

طرح یادمان شهدا و مرکز فرهنگی گیلانغرب در سال‌جاری کلید می‌خورد

خبرگزاری فارس: فرماندار گیلانغرب گفت: با اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار، طرح یادمان شهدا و مرکز فرهنگی گیلانغرب در سال‌جاری کلید می‌خورد.

طرح یادمان شهدا و مرکز فرهنگی گیلانغرب در سال‌جاری کلید می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی در جلسه امروز شورای مشورتی ایثارگران شهرستان گیلانغرب از اجرای طرح یادمان شهدا و دفاع مقدس و مرکز فرهنگی گیلانغرب خبر داد.

رستمی گفت: عدم یادمان شهدا همواره یک خلأ در این شهرستان بود که خوشبختانه با عنایت ویژه مقام معظم رهبری این نقیصه برطرف شد و با اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار این پروژه در سال‌جاری کلید می‌خورد.

رستمی تصریح کرد: 30 میلیارد ریال از این اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و 20 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف در مهرماه سال‌جاری در شهرستان گیلانغرب خبر داد و تاکید کرد: این همایش در 12 محور عفاف و حجاب در آیات قرآنی و روایات اسلامی، در ادیان مختلف، در ایران باستان، در میان ایل کلهر، و حجاب و عفاف و استواری خانواده، خودباوری زنان، نگاه اهل‌بیت(ع)، آسیب‌ها و موانع حجاب در جامعه، نقش حجاب و عفاف در شخصیت و اهمیت روانی زن و فرهنگ ایثار و شهادت در الگوسازی عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

اجرای 2 طرح خادم و سپاس به‌ منظور بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور مسئولان در بین خانواده‌های معزز شهدا و نام‌‌گذاری مدارس شهرستان به نام شهدای شاخص از دیگر مواردی بود که وی به آنها اشاره کرد.

شهرستان گیلانغرب، دومین شهر مقاوم کشور 750 شهید، 2200 جانباز و 141 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول