اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

گلزار شهدای عسلویه، بیدخون و بنک ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: گلزار شهدای عسلویه، بیدخون و بنک ساماندهی شده و تا آغاز هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

گلزار شهدای عسلویه، بیدخون و بنک ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های شهدا اظهار داشت: حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه امروزی از ضروریاتی است که تمامی مسئولان فرهنگی و سیاسی با تمام توان باید در این مسیر تلاش کنند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان پیشگام در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی هستند و شهدا دانش‌آموختگان مکتب امام حسین (ع) به شمار می‌روند.

یزدان‌شناس متذکر شد: خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا از وظایف تمامی مسئولان است و باید نیازهای خانواده‌های گرانقدر شهدا را شناسایی و از توان و پتانسیلی که در اختیار داریم برای خدمت‌رسانی به ایشان بهره بریم.

وی اضافه کرد: رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در خطوط مقدم و چه در پشت جبهه‌ها و مردمی که جانانه در شهرها از خاک و عزت این سرزمین دفاع کردند، بر کسی پوشیده نیست.

این مسئول بیان داشت: سامان‌دهی و بهبود وضعیت گلزار‌های مقدس شهدا یکی از اهدافی است که دولت خدمتگذار به آن توجهی خاص داشته و در استان بوشهر و شهرستان کنگان این مساله با جدیت پیگیری شده و توانسته‌ایم به نتایج مطلوب و ارزشمندی در این زمینه برسیم.

فرماندار کنگان عنوان کرد: سامان‌دهی گلزار شهدای عسلویه، بیدخون و بنک از پروژه‌های در دست احداث شهرستان کنگان به منظور تحقق این هدف است و به حول و قوه الهی در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهیم بود.

یزدان‌شناس وضعیت ساختمان بنیاد شهید کنگان را نامطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: وضعیت ساختمان فعلی بنیاد شهید شهرستان کنگان درخور شان این شهرستان نیست و امیدواریم با همکاری اداره کل بنیاد شهید استان بتوانیم اعتباری برای ساخت این بنا جذب کنیم.

وی با اشاره به وضعیت حسینیه گلزار شهدای کنگان گفت: حسینیه گلزار شهدای کنگان که در اوایل سال 91 عملیات اجرایی آن شروع شد، هم‌اکنون مرحله تجهیز کارگاه را سپری کرده و امیدواریم با تعامل و همکاری بنیاد شهید شهرستان کنگان و شرکت متولی بتوانیم هرچه سریع‌تر این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

فرماندار کنگان تصریح کرد: نام خیابان‌ها و کوچه‌های شهر کنگان و شهرهای پنج‌گانه بنام مبارک شهدا نام‌گذاری خواهد شد و این مهم در رأس دستورات مسئولان شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول