اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس مطرح شد

برگزاری یادواره شهدای قرآنی در قزوین/محافل انس با قرآن پاسداران در بقاع متبرکه

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع و اماکن متبرکه، گفت: یادواره شهدای قرآنی که از ابتکارات سپاه استان است برای دومین سال متوالی در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای قرآنی در قزوین/محافل انس با قرآن پاسداران در بقاع متبرکه

سعید دهقان صبح امروز در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن پاسداران و سربازان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در امامزاده اسماعیل (ع) این شهر اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن سپاه صاحب‌الامر (عج) سه سال است که به صورت مداوم در بقاع و اماکن متبرکه قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این طرح در بقاع متبرکه برای نخستین بار توسط سپاه استان قزوین صورت می‌گیرد، یادآور شد: با برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه هم سربازان پاسداران بیشتر با این اماکن در ارتباط قرار می‌گیرند و هم این اماکن به خوبی به دیگران شناسانده می‌شود.

دهقان تصریح کرد: همچنین برای دومین سال متوالی در آخرین پنج شنبه ماه مبارک رمضان امسال، یادواره شهدای قرآنی در امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی آخرین پنج‌شنبه ماه مبارک امسال و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، یادواره شهدای قرآنی امسال به صورت گسترده و با حضور مقامات کشوری در قزوین برگزار می‌شود.

دهقان تأکید کرد: سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اجرای اینگونه طرح‌های ابتکاری و نو در سطح کشور توانسته‌ است الگویی برای تمام رده‌های مختلف نیروهای مسلح شود.

وی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است و سپاه صاحب‌الامر (عج) نیز تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی مناسب برای خودسازی نیروهای سرباز و پاسدار به کار می‌بندد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول