اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول الله تهران:

زندگی شهدا ناگفته‌های زیادی دارد / شهدا مدال‌های دائمی افتخار ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول الله تهران گفت: زندگی همه شهدای انقلاب اسلامی ایران ناگفته‌های زیادی دارد که اگر به تحریر درآورده شود تاریخ بشریت را بیمه می‌کند.

زندگی شهدا ناگفته‌های زیادی دارد / شهدا مدال‌های دائمی افتخار ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در یادواره شهید حاج سید علی دوامی در حسینیه عاشقان کربلای مازندران با اشاره به اینکه نحوه زندگی و شهادت سید علی دوامی راز سر به مهری اوست، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در 21 رمضان به دنیا آمد و در 21 رمضان در سن 21 سالگی به شهادت رسید. 

وی تصریح کرد: زندگی همه شهدای انقلاب اسلامی ایران ناگفته‌های زیادی دارد که اگر به تحریر درآورده شود، تاریخ بشریت را بیمه می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران با اشاره به نحوه شکل‌گیری انسان گفت: وراثت مهم‌ترین فاکتور موفقیت انسان است و این عامل مهم در زندگی و تربیت امام (ع) به تبعیت از پیامبر و پدر بزرگوارشان علی ابن ابیطالب (ع) به خوبی مشخص است.

وی با اشاره به ضریب هوشی بالای رزمندگان اسلام در جنگ اضافه کرد: شهید دوامی و امثال وی به اذعان اطرافیان و هم‌رزمانشان از لحاظ عقلی 8 سال بیشتر از سنشان می‌فهمیدند.

گواهی با اشاره به جوان بودن بیشتر فرماندهان سپاه در جنگ تحمیلی یادآور شد: شهید دوامی نیز جزو فرماندهانی بود که از ضریب هوشی بسیار بالای برخوردار بود.

این مسئول با اشاره به مسئولیت سنگین شهید دوامی در جنگ ادامه داد: وی با اینکه در زمان جنگ سن بسیار کمی داشت جزو نیروهای زبده غواصی بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران با اعلام اینکه عامل موفقیت شهدا خود آنها بودند، گفت: شهدا برای حضور در جنگ از کسی جز خدا دستور نمی‌گرفتند و برای حضور بهتر در جنگ برنامه داشتند.

وی با اشاره به هجمه‌های وسیع دشمن در کشور تاکید کرد: امروز ما برای اینکه از حوادث مختلف روزگار مصون باشیم باید در برابر ناهنجاری‌های موجود برنامه داشته باشیم تا مثل شهدا خودمان را در برابر ناهنجاری‌ها واکسینه کنیم.

گواهی در ادامه با اشاره به حضور عطر معنوی شهدا در کشور افزود: در هر کوی و برزنی که به نام شهدا در کشور نامگذاری شده جنس جوانان شهدای آن منطقه متفاوت‌تر از بقیه است.

وی ادامه داد: در هر محله‌ای که به نام شهید در کشور نامگذاری شده است جوانان آن محله به خاطر حضور شهدا احساس تکلیف می‌کنند.

گواهی تاکید کرد: مدال افتخار مردم ایران شهدا هستند و ما باید تلاش کنیم که خون شهدای ایران اسلامی در جنگ پایمال نشود.

این مسئول با اشاره به صرف هزینه‌های میلیاردی در فوتبال ادامه داد: صرف هزینه‌های بیت‌المال در فوتبال به این نحو اشتباه است و نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

گواهی افزود: فوتبالیستی که تاجر شود به درد ما نمی‌خورد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران در پایان یادآور شد: تجلیل از شهدا تجلیل از خودمان است.

انتهای پیام/ز10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول