اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار کردستان:

670 گلزار شهدا در کردستان ساماندهی شدند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از ساماندهی بیش از 670 گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی استان در سال جاری خبر داد.

670 گلزار شهدا در کردستان ساماندهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اردوان نوسودی شامگاه چهارشنبه در جلسه ساماندهی گلزار شهدای استان کردستان در سنندج اظهار داشت: این طرح در راستای تاکیدات دولت عدالت محور بر لزوم تکریم مقام والای شهدا و نیز تسلی خاطر خانواده‌های معظم شهدا و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان دولت دهم بیش از یک‌هزار و 336 گلزار باقیمانده نیز در سطح استان ساماندهی خواهند شد.

نوسودی ادامه داد: ساماندهی گلزار شهدا با همکاری دفتر امور روستایی، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دهیاری‌ها و نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساماندهی 670 گلزار شهدای فوق‌الذکر تاکنون بیش از 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: در این راستا در قبرستان تایله سنندج و سلیمان‌بگ بانه ساماندهی گلزار شهدا با تخصیص اعتبار مورد نیاز عملیاتی شده است.

نوسودی در پایان تلاش برای حفظ یاد و خاطره شهدا در دفاع از ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و نیز صیانت از باورها و اندیشه‌های شهدا را وظیفه همگانی جامعه برشمرد و خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شد.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول