اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

یادمان عملیات والفجر 10 در مریوان ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: یادمان شهدای محور دزلی در عملیات والفجر 10 در راستای مشارکت دولت در صیانت از ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس توسط وزارت نفت در مریوان ساخته می‌شود.

یادمان عملیات والفجر 10 در مریوان ساخته می‌شود

داود مهاجر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور نماینده این وزارتخانه راهکارهای اجرایی کردن ساخت یادمان و زیرساخت‌های مربوط به آن از قبیل جاده دسترسی مورد تاکید قرار گرفت، در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش دولت در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: یکی از راهکارهای اساسی در صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس مشارکت بیشتر دولت در این زمینه بوده و راهکار ما ورود وزارتخانه‌های مختلف در ساخت و احداث یادمان‌ها و همچنین ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به کاروان‌های راهیان نور است.

مهاجر تصریح کرد: با توجه به برگزاری جلسات مختلف با حضور برخی از دستگاه‌های دولتی استان حرکت مناسبی در زمینه نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر انجام شد که این اقدام اگر چه به نظر ما کافی نیست اما حداقل فضای شهر را آماده پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: خوشبختانه حرکت عظیم ورود کاروان‌های راهیان نور امسال در استان کردستان در وضعیت متفاوت‌تر و بهتری از سال‌های گذشته انجام شد.

مهاجر با ذکر این مطلب که ادارات استان و در رأس آنها استانداری کردستان باید با توان بیشتری خدمات‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور را در دستور کاری خود قرار دهند، گفت: ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای اسکان و پذیرایی کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان کردستان باید به عنوان یک وظیفه عمومی برای همه دستگاه‌های دولتی استان تعریف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه امسال 100 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی استان کردستان بازدید به عمل خواهند آورد که تاکنون بیش از 50 درصد آن محقق شده است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول