اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اولین سالگرد آخرین شهید اردبیل برگزار شد:

شهدای ما مقتدایشان را مرام علی(ع) می‌دانستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای ما در عمل به وظیفه و تکلیف خود مرام و سیره علی (ع) را در گذشت و ایثار و شهادت‌طلبی الگوی خود قرار داده و بر تداوم اندیشه علوی تاکید داشتند.

شهدای ما مقتدایشان را مرام علی(ع) می‌دانستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر ظهر امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهید حسین آخربین در حسینیه ثارالله اردبیل اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با تبعیت از مولای متقیان علی (ع) و فرزند رشید آن حضرت امام حسین (ع) در ایثار و از خود گذشتگی چنان در میدان رزم حاضر شدند که گویی جز رضای مولای خودشان هیچ چیز برای آنها در پاسداری از ارزش‌ها اهمیت نداشت.

وی با یادآوری این‌که برخلاف تصور عده‌ای که احساس می‌کنند در شهادت بسته شده است اما در شهادت به روی عاشقان و متدینان باز است چرا که حریم‌داری اسلام و آرمان‌های جامعه نبوی و علوی برای همیشه به خون دادن نیاز دارد.

کاملی‌فر خاطر نشان کرد: در سایه همین خون دادن‌ها و ایثار و گذشت است که امروز ملت ایران در اوج آرامش، اقتدار و حفظ منافع داخلی در عرصه‌های جهانی خودنمایی می‌کند و حاضر نیست ذره‌ای در برابر دشمن گردن کج کرده و یا بخواهد منافعش به خطر بیفتد.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: خون شهدایی همچون شهید آخربین است که تراز ملی ایرانیان را در سطوح جهانی بالا برده و سبب شده است تا استکبار جهانی با هیمنه پوشالی خود به دنبال راه چاره برای خروج از منطقه و خاورمیانه باشد.

وی در ادامه بیان کرد: آن چه امروز انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر نیاز دارد تداوم راه عزتمند شهدا است که می‌تواند به اشکال مختلف نمود پیدا کرده و مسیر روشن عزت و افتخار ملت ایران را تعیین و مشخص کند.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل به بی‌اثر بودن تحریم‌های اقتصادی دشمن در ماه‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: بیگانگان بدانند هر چه به این ملت فشار بیاورند بیش از هر زمان دیگر به توانمندی داخلی دست یافته و قطع وابستگی‌ها نمود حقیقی پیدا می‌کند چرا که این ملت، ملت عاشورایی و رمضانی هستند.

کاملی‌فر در ادامه سخنان خود گفت: در این میدان سهمگین که دشمنان ما با تمام قوا به میدان آمده‌اند تا انقلاب اسلامی را به انزوا بکشانند باید از یاد نبریم که ادامه این مسیر نیز به بصیرت و هوشیاری و ولایتمداری نیاز دارد که خود بهترین و شایسته‌ترین تصویر در ادامه فعالیت‌ها و کارهای مؤثر و کارآمد است.

وی یکی از رمز و رموز ماندگاری را شهادت‌طلبی توصیف کرد و افزود: در نظام اسلامی که اندیشه آن اندیشه معنوی و ارزشی است زیباترین و شایسته‌ترین سرود ماندگار و پابرجا سرود از خود گذشتگی و تقویت جبهه اتحاد و همدلی است که می‌تواند بیش از هر زمان دیگر به پایداری و بالندگی نظام اسلامی کمک کند.

کاملی‌فر با گرامیداشت یاد و خاطره آخرین شهید استان اردبیل شهید حسین آخربین که در عملیات مسلحانه با اشرار در مرزهای غربی کشور سال گذشته به شهادت رسید، تصریح کرد: خانواده او باید به وجود چنین شهید والامقام افتخار کند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول