اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح ساماندهی یادمان شهدای گمنام پلدختر آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، امام جمعه پلدختر و جمعی از مسئولان محلی عملیات اجرایی طرح ساماندهی یادمان شهدای گمنام پلدختر طی مراسمی آغاز شد.

طرح ساماندهی یادمان شهدای گمنام پلدختر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فرماندار پلدختر عصر امروز در مراسم آغاز طرح ساماندهی یادمان، شهدای گمنام پلدختر، با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا داریم، گفت: مقبره شهدای گمنام زیارتگاه عاشقان انقلاب و اسلام است و با توجه به قرار گرفتن شهرستان پلدختردر مسیر عبور کاروان‌های راهیان‌نور، ایجاد این یادمان ضروری است.

فریدون رشیدی افزود: در این یادمان دو شهید گران‌قدر دوران دفاع مقدس به خاک سپرده شده‌اند که برای احداث این مجموعه 140 میلیون ریال اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: همچنین 500 میلیون ریال نیز از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان برای بهسازی این یادمان هزینه می‌شود.

در ادامه محور دسترسی آسفالته یادمان شهدای گمنام شهرستان پلدختر نیز با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به بهره‌برداری رسید.

شهردار پلدختر، در این خصوص گفت: به منظور رفاه حال زائران و دسترسی بهتر به یادمان شهدای گمنام، این محور با هزینه‌ای معادل یک میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.

شرفی نصیری افزود: جاده دسترسی به یادمان شهدای گمنام پلدختر به طول 850 متر و عرض هفت متر آسفالت است.

شهرستان پلدختر در جنوب استان لرستان 313 شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول