اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 92

گلزارهای شهدای چهارمحال و بختیاری ساماندهی می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تأمین اعتبارات لازم گلزارهای شهدای این استان تا پایان سال 92 ساماندهی می‌شوند.

گلزارهای شهدای چهارمحال و بختیاری ساماندهی می‎شوند

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: امنیت، سازندگی و پیشرفت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون و مرهون خون پاک شهدایی است که بدون هیچ چشمداشتی با صبر و استقامت، بصیرت و بینش، جان خود را نثار راه انقلاب کردند.

وی افزود: پایه‌های بنای انقلاب اسلامی بسیار مستحکم هستند و هرگز سست نخواهند شد چون بنیان آن ریشه در خون شهدا دارد.

امیری خدمت به خانواده شهدا را رسالت دینی و اسلامی مردم برشمرد و گفت: خدمت به خانواده شهدا است که می‌تواند فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه نهادینه کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری برگزاری یادواره شهدا را پاسداشت ارزش‌های انقلاب برشمرد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با همکاری سپاه و دیگر مسئولان استان در هر شهرستان یادواره‌ای برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری یادواره شهدای شهرکرد در مهرماه سال‌جاری خبر داد و گفت: با برگزاری هر یادواره نمایشگاهی نیز از آثار، رشادت‌ها و توانمندی‌های جامعه ایثارگران به نمایش گذاشته خواهد شد.

امیری در ادامه با بیان اینکه این استان در زمینه ارائه خدمات توانبخشی به نیازمندان جزو استان‌های برتر کشور است، گفت: بر همین اساس لازم است تا مسئولان برای مناسب‌سازی معابر شهری همت کنند تا معلولان و جانبازانی که از ویلچر استفاده می‌کنند برای عبور و مرور با مشقت روبه‌رو نشوند.

وی افزود: در حال حاضر جانبازان و معلولان برای استفاده از اتوبوس، پارکینگ و آسانسور در محدودیت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای این استان، گفت: با تخصیص اعتبارات مکفی و لازم در راستای ساماندهی گلزار شهدا تا پایان سال 92 گلزارهای شهدای استان ساماندهی خواهند شد.

امیری در ادامه همچنین وصیت‌نامه شهدا را میراث گران‌بهایی برای نسل حاضر برشمرد و خاطرنشان کرد: عمل به وصیت‌نامه شهدا موجب خواهد شد تا مردم در رویارویی با جنگ نرم دشمن مغلوب نشوند، چراکه آنچه امروز ترس را در پیکر استکبار جهانی می‌اندازد ترس از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جوامع اسلامی است.

وی با اشاره به بند«ل» ماده 44 قانون اساسی، گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه به جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان، خانواده‌هایی که فاقد مسکن هستند، تسهیلات مکفی پرداخت می‌شود، به طوری که در شهرستان شهرکرد، به ایثارگران تسهیلات 30 میلیون تومانی با چهار درصد به صورت قرض‌الحسنه با بازپرداخت 20 ساله اعطا می‌شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول