اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد

بهره‌برداری گاز طبیعی در یک شهر و 5 روستا

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گاز طبیعی در یک شهر و 5 روستای استان در هفته دولت سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری گاز طبیعی در یک شهر و 5 روستا

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از بهره‌برداری از گاز طبیعی در یک شهر و 5 روستای استان در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نقی کمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت، گاز طبیعی در شهر هلشی با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین عملیات گازرسانی به  روستاهای شادآباد علیا، شادآباد سفلی، قیطول و سیردوله از توابع هرسین و نیز روستای کلید دره از توابع شهرستان صحنه، با مجموع اعتبار 2 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

کمالی در خصوص اقدامات انجام شده در فاصله هفته دولت سال گذشته تاکنون، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از سال گذشته تاکنون شاخص‌های عمکردی شرکت گاز استان کرمانشاه، رشد مطلوبی داشته است به‌نحوی که از هفته دولت سال گذشته تاکنون 3 شهر قصرشیرین، کوزران و گهواره و همچنین 28 روستای استان از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: در این مدت 471 کیلومتر شبکه‌گذاری، 7 هزار مورد نصب انشعاب و 36 هزار مورد اشتراک‌پذیری در گستره استان به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در طی یک‌سال گذشته در بخش گازرسانی به صنایع، 52 واحد عمده صنعتی استان از قبیل کارخانه روغن نباتی نازگل، پتروشیمی پلیمر و مجتمع کایکو به شبکه گاز متصل شده‌اند و نیز گازرسانی به دو شهرک صنعتی آب باریک صحنه و بیستون کرمانشاه و گازرسانی به 7 جایگاه سی.ان.جی نیز به انجام رسیده است.

مهندس کمالی درباره اقدامات انجام شده در زمینه حمایت از پیمانکاران و تولیدکنندگان داخلی در شرکت گاز استان کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به توان مناسب پیمانکاران داخلی همه پروژه‌های شرکت توسط پیمانکاران داخلی اجرا و در زمینه کالا و تجهیزات نیز همه کالاهای مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها، از سازندگان داخلی خریداری می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول