اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت قاچاق نفت گاز صورت گرفت

محکومیت 600 میلیونی توسط تعزیرات حکومتی چابهار

خبرگزاری فارس: تعزیرات حکومتی چابهار، یک دستگاه خودروی تریلی را به علت قاچاق نفت گاز به 600 میلیون ریال محکوم کرد.

محکومیت 600 میلیونی توسط تعزیرات حکومتی چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان سرباز طی گزارشی اعلام کرد: از یک دستگاه خودروی تریلی (کشنده) پس از بازرسی، طی دو مرحله مقدار 45 هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه کشف و پس از تنظیم صورت‌جلسه پرونده‌ای در این زمینه در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این راستا پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به محتویات موجود در پرونده شعبه یادشده، تخلف عرضه خارج از شبکه را محرز تشخیص داده و مالک خودروی فوق را ضمن استرداد مواد سوختی در شبکه رسمی توزیع به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 600 میلیون ریال محکوم کرده است.

بر پایه این گزارش، در پی اعتراض متهم نسبت به حکم صادره توسط شعبه اول تعزیرات حکومتی ایرانشهر، پرونده مجدداً در شعبه دوم تجدید نظر اداره کل تعزیرات حکومتی استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

شعبه یادشده پس از بررسی محتویات موجود در پرونده با رد اعتراض نامبرده، تخلف فروش 29 هزار و 700 لیتر نفت سفید بر خلاف ضوابط و مقررات توزیع تجدیدنظرخواه را محرز دانسته و وی را به جزای نقدی به مبلغ 500 میلیون ریال محکوم کرد.

این گزارش می‌افزاید: در چهارچوب سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اجرای مطلوب قانون هدفمندی یارانه‌ها، گشت مشترکی در تیرماه با همکاری نمایندگان تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و دخانیات در سطح استان برگزار شد.

در این بازرسی‌ها که رؤسای ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان‌ها و رؤسای شعب در مرکز استان در آن حضور داشتند از تعداد واحد بازدید و ضمن ارائه تذکرات لازم به تمامی آنها برای بعضی واحد صنفی پرونده تخلفاتی تشکیل و برای رسیدگی بیشتر و اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی استان سیستان‌‌‌وبلوچستان ارسال شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول