اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اتمام خط انتقال گاز نیروگاه‏های سمنان و شاهرود

تامین انرژی پایدار در استان سمنان محقق می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اعلام کرد: با گازرسانی به دو نیروگاه شاهرود و سمنان، استان سمنان از انرژی پایدار بهره‏مند خواهد شد.

تامین انرژی پایدار در استان سمنان محقق می‏شود

علی‏رضا جراحی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: تامین انرژی پایدار درخواست تمام دولت‏هاست که با تلاش دولت‏های مهرورز نهم و دهم و همزمان با احداث دو نیروگاه گازی سیکل ترکیبی سمنان و شاهرود، عملیات گازرسانی به این دو نیروگاه نیز انجام می‏شود.

وی تصریح کرد: این طرح با اعتباری بیش از 15.5 میلیارد ریال در همین راستا و در قالب طرح‏های مهر ماندگار به مورد اجرا درآمده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: به حول و قوه الهی، استان سمنان نیز از این موهبت بهره‏مند خواهد شد و سبد انرژی استان به طور کامل تامین می‏شود.

توسعه پایدار سمنان با اجرای طر‏ح‌های مهر ماندگار

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان همچنین گفت: با اجرایی شدن طرح‏های مهر ماندگار در استان سمنان، این استان در مسیر توسعه پایدار قرار خواهد گرفت.

جراحی گفت: تامین انرژی پایدار با اجرای طرح‏های گازرسانی به خصوص گازرسانی به نیروگاه‏های شاهرود و سمنان در کنار پروژه‏های عظیم و زیربنایی برق این استان را در مسیر توسعه پایدار قرار خواهد داد.

جراحی افزود: تامین انرژی پایدار صنایع مختلف استان با اجرای طرح‏های مهر ماندگار نویدبخش اشتغال جوانان از طریق راه‏اندازی صنایع جدید خواهد بود که دولت‏های مهرورز نهم و دهم همواره گام‌های بلند و مثبتی در این راستا برداشته‌اند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول