اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستای وشنوه استان قم

ریزش دیوار امامزاده 2 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مصدومیت دو نفر بر اثر ریزش دیوار امامزاده هادی (ع) در روستای وشنوه خبر داد.

ریزش دیوار امامزاده 2 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث شاخص 24 ساعت گذشته در استان قم اظهار کرد: خبر واژگونی یک دستگاه پیکان در کیلومتر 15 محور قم- سلفچگان به اورژانس قم گزارش شد که نیروهای امدادی این مرکز برای انجام اقدامات لازم در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: تیم پزشکی اعزامی پس از انجام اقدامات اولیه دو نفر از مجروحین را برای ادامه درمان به مرکز درمانی نکویی اعزام و یک نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه از واژگونی یک دستگاه پژو 405 در کیلومتر 60 اتوبان قم - تهران خبر داد و بیان کرد: بر اثر این حادثه چهار نفر مجروح شدند که تیم پزشکی اورژانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی سه نفر از مجروحین حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی نکوئی منتقل شدند و یک نفر نیز در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شد.

فراهانی از دیگر حوادث این مدت را برخورد دو دستگاه کامیون با یکدیگر عنوان کرد و گفت : این حادثه در کیلومتر 55 جاده قم - اراک رخ داد که طی آن یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

وی برخورد خاور با مانع در اتوبان ساوه - سلفچگان را از دیگر حوادث شاخص 24 ساعت گذشته دانست و تصریح کرد: بر اثر این حادثه سه نفر مجروح شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی برای ادامه معالجه به مرکز درمانی منتقل شدند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در این مدت یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه پراید در خیابان 55 متری عمار یاسر با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه موتورسوار فوت کرد.

فراهانی در پایان از ریزش دیوار امامزاده هادی روستای وشنوه در صبح امروز خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه دو نفر مصدوم شدند که پس از انجام درمان اولیه به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول