اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلفان:

4 میلیارد ریال برای بازسازی حرم امامزاده ابراهیم دلفان هزینه شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری‌ دلفان گفت: تاکنون 4 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار در قالب طرح توسعه و نوسازی امامزاده ابراهیم معروف به بابای بزرگ هزینه شده است.

4 میلیارد ریال برای بازسازی حرم امامزاده ابراهیم دلفان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، مهدی پازوکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دلفان گفت: این امام‌زاده از مهم‌ترین جاذبه گردشگری، مذهبی شهرستان دلفان محسوب می‌شود که سالانه صدها هزار نفر از استان‌های غرب کشور به این منطقه سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح نوسازی و بازسازی حرم مطهر امام‌زاده ابراهیم از سال 89 آغاز شده است، افزود: این طرح به زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع بر اساس نقشه جامع تدوین شده توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان در حال اجرا است که امکانات خدماتی و رفاهی مناسبی برای رفاه حال زائران این امام‌زاده پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته 350 میلیون ریال برای مرمت مقبره بابابزرگ هزینه شده است و در سال جاری نیز 700 میلیون ریال برای مرمت این مقبره اختصاص یافته است

پازوکی با اشاره به نبود امکانات بهداشتی و درمانی در این منطقه به احداث خانه بهداشت اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 88 میلیون ریال هزینه شده و امسال نیز 844 میلیون ریال اختصاص یافته است.

پازوکی اظهار داشت: احداث 29 زائرسرا، 29 مغازه، احداث پارکینگ و فضای سبز به مساحت 13 هزار متر‌مربع و احداث حسینیه از مهم‌ترین برنامه‌ایی است که در قالب این طرح در حال اجرا است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان گفت: همچنین کار بازسازی و نوسازی حرم مطهر امام‌زاده ابراهیم در چند سال گذشته آغاز شده است، به طوری که گنبد و فضای درونی حرم مرمت و بازسازی شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول