اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش البرز:

زمینه‌های حضور همه جانبه اولیا در مدارس فراهم شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: باید تمهیدات لازم به منظور حضور همه جانبه اولیا در مدارس بیش از گذشته فراهم شود.

زمینه‌های حضور همه جانبه اولیا در مدارس فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اکبر حلیمی ظهر امروز در نشست شورای اداری انجمن اولیا و مربیان استان البرز اظهار داشت: نقش اولیا در مدارس و انجام فعالیت‌ها برای دانش آموزان بسیار تأثیرگذار است.

حلیمی ادامه داد: حضور اولیا در جلسات انجمن اولیا و مربیان می‌تواند نقش تأثیرگذاری را در عرصه تعلیم و تربیت داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان می‌تواند مدیران مدارس را در رسیدن به اهداف یاری دهد افزود: هر چه حضور اولیا در این جلسات بیشتر باشد بهتر می‌توانیم به پیشرفت علمی دانش آموزان نزدیکتر شویم.

وی خاطرنشان کرد: ازآنجا که یکی از فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده است باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا اهمیت این موضوع برای مدیران مدارس و اولیا تبیین شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه سخنان خود گفت: دانش آموزان آینده سازان این کشور بوده لذا باید زمینه‌های تعلیم و تربیت آنان را از همان بدو ورود به مدرسه ایجاد کنیم و با ارائه امکانات رشد علمی آنان را میسر سازیم.

حلیمی متذکر شد: پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و شناختن این استعدادها توسط مربیان در مدارس یکی دیگر از مهم‌ترین وظایفی است که مدیران در مدارس به عهده دارند.

این مسئول تأکید کرد: اگر استعدادهای دانش آموزان در همان دوران نوجوانی شناخته شود و به آن بها داده شود در آینده می‌توانیم از این استعدادها در مسیر رشد و اعتلای کشور استفاده کرده و زمینه‌های پیشرفت کشور را نیز فراهم کنیم. 

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول