اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد توسعه کشاورزی سمنان خبر داد

بررسی بودجه 920 طرح کشاورزی در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد توسعه بخش کشاورزی در استان سمنان اعلام کرد: 922 طرح کشاورزی در استان سمنان بررسی شده و اعتبارات خوبی به این طرح‏‌ها اختصاص یافته است.

بررسی بودجه 920 طرح کشاورزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی ظهر امروز در نشست توسعه بخش کشاورزی در استان سمنان به اهتمام جدی دولت خدمت‏گزار مبنی بر توسعه همه‏‌جانبه بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: در استان سمنان، اقدامات و فعالیت‏‌های خوبی در زمینه اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی در حال اجراست.

رهی افزود: در این زمینه، ستاد اجرایی طرح توسعه تشکیل شده و تاکنون 50 جلسه در سطح استان و شهرستان‏‌ها برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: 922 طرح با مبلغ 657 هزار و 574 میلیون ریال و اشتغال‏زایی یک‌هزار و 888 نفر مورد بررسی قرار گرفته است.

استاندار سمنان افزود: به 75 طرح تسهیلات به مبلغ 20 هزار و 848 میلیون ریال پرداخت شده که 96 نفر اشتغال‏زایی داشته است و تسهیلات پرداخت شده برای 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی است.

رهی همچنین در زمینه تسهیلات ارائه شده در بخش کشاورزی در استان افزود: با توجه به بحث و بررسی در کمیته تخصصی و تعیین شاخص‏‌ها و ضرایب تعیین شده برای هر شاخص اعتبارات طرح به مبلغ 200 میلیارد تومان برای شهرستان‏‌های استان مشخص و تعیین شده است.

وی تصریح کرد: بقیه اعتبار تا سقف 241 میلیارد تومان به صورت متمرکز در اختیار ستاد اجرایی استان باقی ماند تا در آینده تصمیم‏‌گیری شود.

استاندار سمنان افزود: به شهرستان سمنان 34 میلیارد تومان، شاهرود 58 میلیارد تومان، دامغان 34 میلیارد تومان، گرمسار 22 میلیارد تومان، مهدیشهر 18 میلیارد تومان، آرادان 14 میلیارد تومان و میامی 20 میلیارد تومان اختصاص داده شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول