اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه نهبندان:

سازمان کنفرانس اسلامی در مسئله میانمار به رسالتش عمل کند

خبرگزاریی فارس: امام‌ جمعه نهبندان گفت: از مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی می‌خواهیم تا در ارتباط با مسئله میانمار به رسالت تاریخی و فلسفی خود عمل کنند.

سازمان کنفرانس اسلامی در مسئله میانمار به رسالتش عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان ضمن مهم خواندن مسلئه افطاری دادن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از افراد متمکن می‌خواهیم تا افطاری‌ها را به سمت نیازمندان و فقرای جامعه سوق دهند.

وی با بیان اینکه افطاری‌های دولتی باید کم باشد و در صورت ضرورت این مسئله انجام شود، گفت: این افطاری‌ها و هزینه‌ها باید به سمت اطعام ایتام و مستضعفان گرایش پیدا کند.

امام‌جمعه نهبندان تصریح کرد: پیامبر در ارتباط با افطاری دادن می‌فرمایند؛ هر کس که مومن روزه‌داری را افطاری دهد گویی بنده‌ای را در راه خدا آزاد کرده است.

خزاعی با اشاره به شش مردادماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد افزود: منافقین و ایادی استکبار جهانی فکر می‌کردند با قبول قطعنامه 598 از طرف ایران اسلامی می‌توانند به این کشور نفوذ کرده و اهداف شوم خود را پیاده کنند اما با وحدت مردم و اتحاد تمامی نیروهای مسلح ضربه‌ای مهلک به صدام و منافقان وارد آمد.

وی ادامه داد: عملیات مرصاد در واقع یک کمین‌گاه واقعی برای شکست و نابودی منافقان و ایادی استکبار جهانی بود.

*آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز اشتغال است

امام‌جمعه نهبندان ضمن گرامیداشت شش مردادماه روز کارآفرینی اظهار کرد: امروزه در مراکز فنی و حرفه‌ای امکانات خوبی فراهم شده است لذا نسل جوان باید برای تثبیت شغل آینده خود به کسب مهارت در این مراکز مشغول شوند.

خزاعی گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم تا فرزندان خود را به سمت فراگیری آموزش‌های فنی و تخصصی تشویق و سوق دهند چرا که اینگونه آموزش‌ها امنیت شغلی را برای نسل جوان در آینده رقم می‌زد.

*سازمان کنفرانس اسلامی به مسئله میانمار توجه ویژه کند

وی تصریح کرد: آنچه امروز در سوریه می‌گذرد بهای مقاومت جانانه‌ای است که در این چند دهه، سوریه در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نشان داده و هم‌اکنون آنها درصدد گرفتن انتقام از سوریه هستند.

خزاعی با اشاره به مسائل مردم میانمار افزود: از مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی می‌خواهیم تا در ارتباط با مسئله میانمار به رسالت تاریخی و فلسفی خود عمل کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول