اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از معادن فراهم شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی خواستار فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از معادن نهبندان و سربیشه شد.

زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از معادن فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراد هاشمزهی پیش از ظهر امروز در جمع مردم نهبندان اظهار کرد: آهنگ رشد و موفقیت در کشفیات معادن مختلف نهبندان و سربیشه در سال‌های اخیر قابل مقایسه با دوره‌های گذشته نیست.

وی به مشکلات موجود در بخش معادن استان اشاره کرد و گفت: عمده مشکل توسعه بخش صنعت و معدن در نهبندان و سربیشه در سال‌های اخیر نبود گاز در شهرک‌های صنعتی و زیرساخت‌های اساسی نظیر آب و برق است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات این بخش عدم توانایی سرمایه‌گذاران و فقدان نقدینگی در مناطق استخراج سنگ‌های معدنی است.

هاشمزهی با اشاره به اینکه جنوب استان منطقه معدنی است، گفت: ضرورت دارد که زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از این معادن فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با حل شدن مشکل زیرساخت‌های توسعه صنایع و معادن قدم بسیار بزرگی در راستای عمران و آبادانی شهرستان‌های جنوب استان برداشته شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه به ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه معدن اشاره کرد و افزود: نخستین گام برای ارتقای معادن، فرهنگ‌سازی و افزایش درک عمومی جامعه نسبت به این موهبت‌ خدادادی است.

هاشمزهی افزود: اگر مردم و سرمایه‌گذاران جایگاه واقعی معدن را دریابند، می‌توانیم شاهد سرازیر شدن سرمایه‌ها به این بخش باشیم.

وی اظهار کرد: مجلس با تمام قدرت و توان در کنار دولت از تولیدکنندگان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول