اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف نهبندان خبر داد

تربیت 200 حافظ و قاری قرآن در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان از تربیت 200 حافظ و قاری قرآن در این شهرستان خبر داد.

تربیت 200 حافظ و قاری قرآن در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد الهی با استناد به سخن مقام معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اظهار کرد: تاکنون اداره اوقاف و امور خیریه در این راستا گام‌های مثبتی را برداشته و آستان مقدس امامزادگان شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی بوده که مردم نیز از این برنامه‌ها استقبال خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظان و قاریان در جوار دو امامزاده نهبندان گفت: طرح تربیت حافظان و قاریان در آستان مقدس امامزاده سیدعلی (ع) و امامزاده سیدالحسین (ع) نهبندان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان تصریح کرد: سهمیه مصوب این شهرستان در طرح تربیت حافظان و قاریان 200 نفر است که در سال 91 این تعداد باید در جوار این دو امامزاده حافظ و قاری قرآن کریم شوند.

الهی ادامه داد: در این طرح علاقه‌مندان زیر نظر اساتید و قاریان مجرب در مقاطع سنی مختلف آموزش حفظ و قرائت را فرا می‌گیرند و حفظ از یک جزء تا کل قرآن است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول