اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه نهبندان:

حاکمان عربستان چاره‌ای جز پذیرش خواسته مردم ندارند

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه نهبندان گفت: اتفاقات عربستان بیانگر آن است که حاکمان عربستان چاره‌ای ندارند جز اینکه که دیر یا زود در برابر خواسته‌های مردم که همان بیداری اسلامی است سر تعظیم فرود آورند.

حاکمان عربستان چاره‌ای جز پذیرش خواسته مردم ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی اظهار کرد: از دست‌اندرکاران این ادارات و نهادها می‌خواهیم تا به جامعه هدف به ویژه معلولان و افراد زیرپوشش خود رسیدگی بیشتری داشته باشند.

وی گسترش خدمات پزشکی، توان‌بخشی و ارزان ‌قیمت برای معلولان را امری ضروری دانست و تصریح کرد: قشر معلول به عنوان قشری محروم در جامعه بیش از پیش نیازمند ارائه اینگونه خدمات‌رسانی‌ها هستند.

*حراست از جمهوری اسلامی از اهم واجبات است

امام‌ جمعه نهبندان با اشاره به 26 تیر‌ماه روز شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان یکی از یادگاری‌های امام خمینی (ره) محسوب می‌شود و در اوایل انقلاب به دستور ایشان تشکیل شد.

خزاعی افزود: شورای نگهبان علاوه بر حراست از نظام جمهوری اسلامی که از اهم واجبات است کار تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی با شرع و قانون اساسی و نظارت بر انتخابات مختلف را به عنوان دو وظیفه شاخص عهده‌دار است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در ارتباط با جایگاه شورای نگهبان فرمودند"بود و نبود نظام جمهوری اسلامی ایران بستگی به بود و نبود شورای نگهبان دارد".

*قبول قطعنامه سبب آشکار شدن حقانیت ایران در جهان شد

امام‌جمعه نهبندان با بیان اینکه 27 تیر‌ماه سالروز قبول قطعنامه 598 از طرف جمهوری اسلامی ایران به منظور پایان دادن به جنگ تحمیلی است، اظهار کرد: اگر چه این قطعنامه از طرف دشمنان برای نجات جان صدام بود اما در فرصتی مناسب با امدادهای غیبی به نفع ایران اسلامی تمام شد.

خزاعی گفت: معظم‌له فرمودند"مشیت الهی بر این بود که با قبول قطعنامه حقانیت جمهوری اسلامی بیش از پیش در جهان آشکار شود و ملت ایران را به اهداف خود در سطح بین‌الملل نزدیک‌تر کند".

وی با اشاره به کنفرانس جهانی زنان در بیداری اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت هر جامعه و کشوری را زنان تشکیل می‌دهند به طور حتم حضور بانوان از 80 کشور دنیا در این کنفرانس تاثیر بسزایی در پیشبرد و پیشرفت بیداری اسلامی دارد.

امام‌جمعه نهبندان در ادامه به مسائل کشورهای مصر و بحرین اشاره کرد و افزود: امید است دولت جدید مصر به آنچه اعلام کرده از قبیل ادامه راه شهدا، در مسیر خود استوار باشد و انقلاب مردم بحرین به پیروزی برسد.

خزاعی اظهار کرد: امروزه آنچه در عربستان در حال اتفاق است بیانگر آن است که حاکمان عربستان چاره‌ای ندارند جز اینکه دیر یا زود در برابر خواسته‌های مردم که همان بیداری اسلامی است سر تعظیم فرود آورند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول