اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

احداث بند خاکی در مناطق نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از اتمام طرح‌های آبخیزداری و احداث بند خاکی در 9 منطقه شهرستان با اعتبار 350 میلیون تومان خبر داد.

احداث بند خاکی در مناطق نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی‌ پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: در سال مالی 91 اعتبار ویژه‌ای برای مساجد، حسینیه‌ها و خانه‌های عالم شهرستان با اولویت ایجاد و احداث سرویس بهداشتی مساجد و حسینیه‌هایی که فاقد سرویس بهداشتی بوده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین در سال گذشته 75 میلیون تومان اعتبار به منظور تکمیل و تجهیز مساجد و حسینیه‌های روستاهای نهبندان اختصاص یافته است.

فرماندار نهبندان از اتمام طرح‌های آبخیزداری و احداث بند خاکی در 9 منطقه نهبندان با اعتبار 350 میلیون تومان خبر داد و گفت: در این منطقه سالانه روان‌آب‌ها و سیلاب‌های قابل توجهی رخ می‌دهد که اجرای طرح آبخیزداری کمک شایانی به عمران و آبادی منطقه می‌کند.

شرافتی با اشاره به مشکلات اشتغال مردم روستاهای این شهرستان بر اثر خشکسالی اظهار کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی خانگی، صنعتی و خوداشتغالی با تسهیلات حداقل 30 میلیون ریالی وجود ندارد و زنان خانه‌دار و قشر جوان شهرستان می‌توانند با ارائه طرح از تسهیلات اشتغال استفاده کنند.

وی ساخت غسالخانه برای مناطق روستایی این منطقه، اختصاص اعتبار ویژه برای تکمیل دهیاری و حسینیه روستای آرویز، احداث دیوار ساحلی روستای آرویز و راه‌اندازی خانه بهداشت در این روستا در صورت به حد نصاب رسیدن جمعیت را از جمله برنامه‌های این مجموعه برای حل مشکلات منطقه آرویز عنوان کرد.

فرماندار نهبندان از اجرای طرح لایروبی قنات روستای محمدآباد به منظور افزایش میزان آبدهی و اختصاص 10 میلیون تومان برای حفر و احداث 500 متر کانال بتنی در روستای آرویز خبر داد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول