اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

دبیرستان شریعتی به موزه‌ای تاثیرگذار تبدیل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اگر دبیرستان شریعتی قرار است به موزه تبدیل شود، باید موزه‌ای تاثیرگذار برای معرفی آثار فرهنگی و هنری زنجان باشد.

دبیرستان شریعتی به موزه‌ای تاثیرگذار تبدیل شود

علی سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تبدیل دبیرستان شریعتی به موزه باید بررسی شود و با برنامه‌ریزی‌های لازم به موزه‌ای تاثیرگذار تبدیل شود.

وی با بیان اینکه همواره تبدیل چنین فضاهایی به موزه حساسیت‌زا بوده است، افزود: نباید با تبدیل این دبیرستان به موزه برای مردم ذهنیت ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به حضور 800 دانش‌آموز در دبیرستان شریعتی زنجان خاطرنشان کرد: با تبدیل این دبیرستان به موزه باید کارکرد فرهنگی آن حفظ شود.

وی با بیان اینکه موزه شریعتی باید به گونه‌ای مورد بهره‌برداری قرار گیرد که از وضعیت قبلی آن بهتر باشد، یادآور شد: باید این موزه قابلیت سرویس‌دهی به حوزه فرهنگ را بیش از گذشته داشته باشد.

سهندی تبدیل دبیرستان شریعتی به موزه‌ای ماندگار و قابل دسترس برای مردم را مهم ارزیابی کرد و افزود:‌ این موزه باید در شناساندن آثار فرهنگی جامعه موثر واقع شده و مردم از آن استفاده بهینه کنند.

وی با اشاره به تخریب مدرسه منتظری زنجان یادآور شد: مردم از تخریب این مدرسه و تبدیل آن به پارکینگ راضی نیستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید تبدیل و تغییر کاربری مکان‌های مختلف، مورد توجه باشد، افزود: استفاده مطلوب از فضاهای جامعه از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه مردم به چنین تغییراتی حساس هستند، افزود: باید در تغییر کاربردها اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول