اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان‌رضوی خبر داد

پیشرفت 63 درصدی پروژه موزه خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی از پیشرفت 63 درصدی پروژه موزه استان خبر داد.

پیشرفت 63 درصدی پروژه موزه خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مجتبی رجایی اظهار داشت: این موزه که در زمینی به وسعت تقریبی چهار هزار و 900 متر مربع احداث شده است در جنوب اراضی بوستان کوهسنگی قرار دارد.

وی افزود: طراحان این موزه با الهام و بهره‌گیری از معماری ایرانی به ویژه بناهای تاریخی هارونیه در توس مشهد و عمارت خورشید در کلات نادری نقشه موزه را ترسیم کردند.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: به طور کلی طرح موزه خراسان‌رضوی در سه بخش عمده شامل بخش نمایش دائمی اشیا، فضای جایگاه‌های نگهداری، مدیریت اداری و فضاهای پذیرش و فعالیت‌های موزه و نمایشگاه‌های موقت پایه‌ریزی شده است.

رجایی خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن این پروژه در قالب پروژه‌های مهر ماندگار عملیات اجرایی آن با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 11.5 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است، اظهار داشت: برای اتمام آن نیاز به تزریق اعتبار ویژه است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول