اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

ایران در حمایت از مردم بی‌دفاع از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از حقوق مردم بی‌دفاع حمایت کرده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

ایران در حمایت از مردم بی‌دفاع از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمان در خطبه‌های امروز نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس در جمع روزه‌داران نمازگزار و عزادار حضرت علی (ع) ضمن تسلیت شهادت آن حضرت، اظهار داشت: حضرت علی (ع) به عنوان برادر، جانشین و وصی رسول اکرم (ص) در طول دوران حیات معنوی‌اش مظلومانه زندگی کرد و مظلومانه نیز به دست دشمنانش در محراب عبادت با معبود یگانه‌اش به شهادت رسید.

خطیب جمعه زاهدان به روز قدس اشاره کرد و بیان داشت: حضور گسترده و با شکوه شما مردم همیشه در صحنه بار دیگر در مراسم راهپیمایی روز قدس نشان از بیداری و هوشیاری شما داشته و مشتی محکم بر دهان ایادی استکبار جهانی خواهد بود.

سلیمانی ادامه داد: حمایت و پشتیبانی ایران از کشورهای مسلمان و مظلوم نشان از تأسی سیره و روش حضرت علی (ع) دارد که همیشه یار و یاور محرومان و ستمدیدگان بود.

وی بیان کرد: حمایت از مردم بی‌دفاع از اهداف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود و امروز نیز مقام معظم رهبری دنباله‌روی این هدف بزرگ معنوی است.

امام جمعه زاهدان گفت: ایران برای دفاع از حقوق مظلومان، هزینه‌های زیادی را متقبل شده است چه بسا که در این زمینه برخی کج‌اندیشان می‌پندارند که این همه برای قدرت‌طلبی و گسترش سرزمین است در حالی که جز یاری رساندن به مردم ستمدیده چیز دیگری نیست زیرا کشور ایران پیرو حق و عدالت علی (ع) هست.

سلیمانی به سالروز بازگشت آزادگان به خاک میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: سالروز افتخارآمیز بازگشت آزادگان عزیز را به میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع حقوق مردم ستمدیده، مظلوم و بی‌دفاع جهان است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند کما اینکه در زمینه‌های مختلف از جمله پذیرابودن مهاجران افغان، کمک به مردم عراق به رغم جنگ هشت ساله با این کشور، حمایت از حقوق مردم فلسطین، بوسنی و... همواره به داد این مردم رسیده است.

امام جمعه زاهدان از حضور گسترده و باشکوه مردم استان در شب‌های قدر، عزاداری حضرت علی (ع)، مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی در مدح آن امام بزرگوار تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول