اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

ایران در برابر تحریم‌ها واکسینه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: ملت ایران پس از 34 سال در برابر تحریم‌ها واکسینه شده است و از این پس نیز استقامت می‌ورزد.

ایران در برابر تحریم‌ها واکسینه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در محل مصلای امام علی (ع) گفت: امام علی (ع) می‌فرماید "ای مردم علم، حکمت و دانش گمشده مومن است".

وی افزود: مؤمن باید به دنبال علم باشد و در این راه کوتاهی نکند، زیرا اسلام به ما می گوید، علم را فرا گیریم و در این راه هیچ قید و بندی وجود ندارد.

جعفری با بیان اینکه امیرالمومنان (ع) بعد از پیامبر اعظم (ص) افضل انسان‌ها است، عنوان کرد: این امام بزرگوار از پیامبران الهی نیز بالاتر است.

وی ابراز داشت: امام علی (ع) فضیلت‌های منحصر به‌فردی دارد و نخستین فردی است که به حضرت محمد (ص) ایمان آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: حضرت علی (ع) در تمام جنگ‌ها نقش بزرگی را ایفا می‌کرد و پیروزی مسلمانان در جنگ‌ها مرهون فداکاری امیرالمومنان (ع) بود.

جعفری اذعان داشت: حضرت علی (ع) در محراب به شهادت رسید، زیرا عادل و عدالت‌خواه بود و قصد داشت عدالت را در جامعه رواج دهد و حاضر نبود که امتیازی را برای اشخاص و گروه‌ها قائل شود.

وی با اشاره به ساده‌پوشی و خوراک ساده امیرالمومنان (ع) بیان داشت: این امام بزرگوار می‌فرماید "من از دنیای شما به یک لباس کهنه و یک غذای ساده اکتفا کردم".

جعفری عنوان کرد: دشمنان همواره برای ایران نقشه کشیده‌اند، اما به فضل و رحمت الهی تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شده است.

وی افزود: 34 سال است که ملت ایران با صداقت راه‌های دشوار را پیموده و خم به ابرو نیاورده است.

خطیب جمعه کرمان گفت: ملت ما مردانه در برابر کفر جهانی ایستاده است و همچنان ایستادگی می‌کند.

جعفری با اشاره به سخنان رئیس جمهوری امریکا مبنی بر در نظر گرفتن تحریم‌های فلج کننده برای ایران ابراز داشت: آنها غافل از این امر هستند که ملت ایران پس از 34 سال در برابر تحریم‌ها واکسینه شده است و از این پس نیز استقامت می‌ورزد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران مسلمان و شیعه هستند و بر اساس بصیرت و بینش همچنان از ولی‌فقیه زمان خود پیروی می‌کنند.

جعفری بیان کرد: ملت ما سختی‌ها را تحمل می‌کند و به امریکا می‌گوید که زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود.

وی از مردم کرمان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد و اظهار داشت: معنی روز قدس این است که ما در برابر کفر و نفاق ایستاده‌ایم و از میدان بیرون نمی‌رویم.

جعفری افزود: امروز رژیم پلید صهیونیستی در بدترین وضع به سر می‌برد و افرادی در درون این رژیم دست به خودکشی می‌زنند، زیرا زندگی برای صهیونیست‌ها بسیار سخت شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ زمان منطقه خاورمیانه به مانند امروز نبوده است، تصریح کرد: در گذشته صهیونیست‌ها با خیال راحت و با حمایت بی‌حد و حساب و بی‌دریغ غربی‌ها زندگی می‌کردند، اما با بیداری اسلامی در منطقه ترس آنها بیشتر شده است.

جعفری عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در حال حاضر با تبلیغ دروغین خود را حفظ کرده است. 

وی با اشاره به 23 مرداد ماه روز پیروزی حزب‌الله بر ارتش مسلح و جنایتکار رژیم صهیونیستی ابراز داشت: حزب‌الله این رژیم را سر جایش نشاند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول