اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات نماد حضور جاودانه مردم در صحنه دفاع از انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران همواره از منافع کشور و انقلاب خود دفاع می‌کنند و انتخابات می‌تواند نمادی از حضور همواره مردم در تمامی عرصه‌های دفاع از نظام باشد.

انتخابات نماد حضور جاودانه مردم در صحنه دفاع از انقلاب است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی رهبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: انتخابات مرحله دوم مجلس نیز همانند مرحله اول سرنوشت‌ساز است و می‌تواند در اجلاس بعدی 1+5 در بغداد تأثیر مهمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به محدود شدن کاندیداها در این مرحله تحقیق و انتخاب راحت‌تر است، تصریح کرد: مردم با هوشیاری همیشگی خود سعی کنند در این مرحله نیز افراد با تجربه و تأثیرگذار بر سرنوشت کشور را به مجلس بفرستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس درباره شاخص‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس آینده نیز بیان داشت: دفاع از حق‌آبه اصفهان، به نتیجه رساندن مترو، مصلی و ورزشگاه نقش‌جهان، از جمله کارهای نیمه‌تمام مجلس هشتم است که لازم است نمایندگان اصفهان در کنار تصویب پروژه‌های دیگر با همت بیش‌تر آنها را به اتمام برسانند و از منافع استانی دفاع کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام سال تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تأکید کرد: مجلس نیز هم‌گام با دیگر مسئولان کشوری لازم است با تصویب قانون‌های عملی و مناسب خود اجازه ندهد تولیدات داخلی در انبارها باقی بماند.

رهبر اضافه کرد: اصفهان شهری متمدن و مهد صنایع‌ دستی است و با وجود این بازار از صنایع‌ دستی چینی پر شده است، بنابراین برای حمایت از تولید ملی باید از واردات این کالاها به بازار جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از کار در گرو احترام و حمایت از کارگران برای بیکار نشدن است، گفت: سرمایه‌گذاری در کشور گر چه زمینه خوبی دارد قاعده صحیحی ندارد، به طور مثال وام گرفتن از بانک و بازپرداخت چند برابر آن با عقل و شرع جور نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عمل به نام‌گذاری امسال نباید به شعار بسنده کنیم بلکه باید به میدان عمل وارد شویم، بنابراین مسئولان کشور باید از سرمایه‌گذاری در کشور حمایت بیش‌تری کنند تا تضعیف نشود.

وی با اشاره به شور کم‌تر تبلیغاتی در مرحله دوم انتخابات گفت: شاید شور این مرحله کم‌تر باشد اما این موضوع به معنای بی‌اهمیت بودن مرحله دوم انتخابات نیست و در این مرحله نیز همانند مرحله اول حضور گسترده مردم شهرهایی که انتخابات مجلس در آنها به دور دوم کشیده شده الزامی است.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول