اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

به‌کارگیری تجربه‌های دفاع مقدس از انقلاب حراست می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: استفاده از تجربه‌های گرانبهای هشت سال دفاع مقدس در حراست از دستاوردهای انقلاب نقش مهمی دارد.

به‌کارگیری تجربه‌های دفاع مقدس از انقلاب حراست می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدوی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: شهید مطهری با انحرافات بسیاری مبارزه کرد و در مقابل بسیاری از تهدیدات در زمان طاغوت، از اسلام، معنویات و اخلاق دفاع کرد و بیشترین ضربه را بر نظام منحوس طاغوت وارد آورد.

وی با بیان اینکه سالروز شهادت این دانشمند مبارز با نام هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است، افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهدای آذربایجان غربی فرماندهان و مسئولان نیروهای انتظامی و نظامی بنا بر توصیه رهبر معظم انقلاب باید انگیزه‌های دینی و الهی خود را تقویت کنند.

این مسئول در ادامه به سایر برنامه‌های سپاه شهدا در گرامیداشت این ایام اشاره و تصریح کرد: بازنگری و استفاده از تجربه‌های گرانبهای هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم است و با ایجاد آمادگی در بین آحاد مردم، نیروهای سپاه و بسیج با تمام وجود از نظام و انقلاب، اعتقادات و دستاوردهای انقلاب حراست و پاسداری می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اعلام روزشمار هفته عقیدتی سیاسی سپاه شهدا گفت: هفته عقیدتی سیاسی سپاه شهدا از 9 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود که روز نخست آن با عنوان شهید مطهری و ولایت فقیه نامگذاری شده است.

مهدوی ادامه داد: روز دوم با عنوان شهید مطهری و قرآن و عترت، روز سوم شهید مطهری و بیداری اسلامی، روز چهارم شهید مطهری، جهاد علمی و خودباوری، روز پنجم با عنوان شهید مطهری و سیمای زن مسلمان، روز ششم شهید مطهری، ایثار و شهادت و روز هفتم شهید مطهری و مهدویت و انتظار نامگذاری شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و شهرستان‌ها، فضاسازی و تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، اجرای برنامه برای نخبگان بسیج و اقشار بسیج، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه از آثار شهید مطهری، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، مدیران و هادیان حوزه مقاومت، تجلیل از خانواده‌های شهدای مربی عقیدتی سیاسی، دیدار مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، حضور در مزار شهدا و عطر‌افشانی مزار شهدا، حضور مدیران و مربیان عقیدتی سیاسی در نماز جمعه و تهیه و درج مقاله در نشریات پیرامون اندیشه‌های شهید مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی است.

این مسئول ادامه داد: تهیه و اجرای تیزر و زیرنویس تلویزیونی، اعزام مبلغ و مربی به برنامه‌های اقشار مختلف بسیج، طرح موضوعات اخلاقی و پاسخ به شبهات دینی، سیاسی و اعتقادی از سایر برنامه‌های این هفته است.

مهدوی با اشاره به برنامه‌های شاخص عقیدتی سیاسی بسیج گفت: همایش استانی و گردهمایی سیاسی و سپاه شهدا و بسیج در تمام سطوح، نشست‌های سیاسی، تربیت و سازماندهی هادیان سیاسی، فعال کردن کانون‌های هم‌اندیشی و طرح الحافظون و طرح حضرت معصومه (س) که شامل حفظ کل قرآن، قرائت و مفاهیم قرآنی بوده از جمله این برنامه‌ها است.

انتها پیام/ز10/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول