اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

استوار در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب ایستاده‌ایم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز ملت ایران اسلامی سربلند و سرافرازتر از گذشته در جهان درخشیده و با پیروی از ولایت فقیه و تبعیت از رهبری در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده است.

استوار در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب ایستاده‌ایم

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده در جمع دهیاران شمال استان اظهار داشت: دشمنی دیرین سردمداران نظام استکباری با ملت ایران و توطئه‌چینی آنان در مقابل نظام مقدس اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: استکبار جهانی به خوبی آگاه است که پیام انقلاب اسلامی مردم ایران به جهان صادر شده است و حال برای مقابله با آن سعی دارد با ایجاد ناامیدی در ملت ایران مانع از اوج‌گیری عظمت و شکوه نظام مقدس اسلامی شود که با یاری خداوند متعال و بیداری و بصیرت ملت هوشیار ایران همچون گذشته خوار و زبون می‌شود.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی در تلاش خود برای کمرنگ کردن امید مردم به نظام اسلامی خوار و زبون می‌شود. امروز ملت‌های آزادیخواه جهان و کشورهای اسلامی در حسرت استقرار نظامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی همچون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و برای رسیدن به آن سختی‌های بسیاری را متحمل می‌شوند.

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: آحاد مختلف مردم ایران با حفظ انسجام و وحدت خویش امسال پرشورتر از گذشته با حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن و صندوق‌های اخذ رأی پایبندی خود با نظام اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی همچنین با تأکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های پیروزی انقلاب و هفته وحدت در روستاها اظهار داشت: دهیاران با پرهیز از هرگونه فعالیت و تبلیغ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای حضور گسترده مردم در حوزه‌های رأی‌گیری تلاش کنند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در ادامه این مراسم گفت: دهیاری یک نهاد عمومی است و دهیاران باید با همکاری شوراهای اسلامی روستاها و جذب مشارکت‌های مردمی نسبت به حل مشکلات روستائیان و توسعه و عمران روستاها اقدام کنند.

سیدجواد محمودی افزود: عزم مسئولان استان در مقابله با ساخت ‌و سازهای غیرمجاز در شهرها و روستاها جدی است. دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها باید با نظارت دقیق از هرگونه ساخت‌ و ساز غیر مجاز در حاشیه روستاها جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد کنند.

این مسئول همچنین بر تلاش دهیاران در تسریع برنامه‌های دولت در بهسازی مسکن روستایی، مشارکت مردم در اجرای طرح‌های عمرانی و نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌ها تأکید کرد.

در ادامه این مراسم دو نفر از دهیاران شمال استان که در آزمون مکاتبه‌ای دهیاران نمرات ممتاز کسب کرده‌اند با اهدای لوح تقدیر شدند.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول