اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

شرکت در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن از مصادیق دفاع از انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسیر گفت: از مصادیق دفاع از انقلاب اسلامی حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی و راهپیمایی‌ها و ملتزم بودن به ارزش‌های انقلاب و امام و شهدا است.

شرکت در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن از مصادیق دفاع از انقلاب است
حجت‌الاسلام میثم تارم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بردسیر اظهار داشت: امام خمینی (ره) را باید انسان قرن بیستم معرفی کرد و هنوز زود است که به ابعاد شخصیتی ایشان پی برد، زیرا امام راحل تنها مجتهد و مرجع نبود، بلکه فیلسوف و حکیم هم بود.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) انسانی کامل و عارف بود که شرق و غرب با همه دستیابی که به علوم داشت، سیاست آن‌ها از سیاست امام شکست خورد و مبهوت ماندند.

تارم افزود: دهه فجر مقدمه پیروزی انقلاب و حکومت اسلامی است و در عظمت آن همین بس که این انقلاب زمینه‌ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) است و به برکت این نظام و انقلاب با وجود تمام تحریم‌های دشمنان به خودکفایی رسیده‌ایم و در زمینه‌های هوا فضا، پزشکی، نظامی و بسیاری علوم دیگر به نتایج مهم و با ارزش دست یافته‌ایم.

وی بیان داشت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه که قبل از انتخابات 12 اسفند ماه است، بسیار پر معنا و نشانه باشکوهی در برگزاری انتخابات است و نشان می‌دهد، مردم به انقلاب،  قرآن و اسلام با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای دشمنان نظام جمهوری اسلامی وفادار هستند.

امام جمعه بردسیر ابراز داشت: ملت ایران همیشه خلاف خواسته‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی حرکت کرده‌اند و به کوری چشم دشمنان، حضور آن‌ها باشکوه‌تر است.

تارم افزود: انتخابات جایگاه ویژه و خاصی دارد و این نخستین انتخابات بعد از فتنه است و مردم و مسئولان با حضور آرام برخی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می‌سازند.

وی گفت: از مصادیق دفاع از انقلاب اسلامی حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی و راهپیمایی‌ها و ملتزم بودن به ارزش‌های انقلاب و امام و شهدا است.

امام جمعه بردسیر خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند، دو آزمایش بزرگ در پیش رو است که هر دو نیاز به حماسه بصیرت و حضور مردم دارد.

تارم به ذکر خاطره‌ای از زمان انقلاب اشاره کرد و گفت: در سال 57 نیروهای انقلابی و مؤمنی در شهرستان جیرفت بودند که کمیته‌ای برای ایجاد امنیت در شهرستان تشکیل داده بودند و مسئولیت این کمیته بر عهده یکی از پزشکان بود که در روزهای دوم و سوم دهه فجر نیروهای انقلابی را متمرکز و به جلوی شهربانی جیرفت جمع کرد، وی صحبت خود را آغاز کرد و گفت 20 دقیقه فرصت دارید تا خودتان را تسلیم کنید، رئیس شهربانی وقتی شجاعت این فرد و مردم انقلابی همراهش را دید، تسلیم شد و شهربانی به دست نیروهای انقلابی تسخیر شد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول