اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهیده ناهید فاتحی‌کرجو:

برای دفاع از انقلاب و رهبری فرزندان خود را تقدیم می‌کنیم

خبرگزاری فارس: پدر شهیده ناهید فاتحی‌کرجو گفت: هزاران ناهید دیگر را تقدیم رهبری و حفظ و استمرار نظام اسلامی خواهیم کرد.

برای دفاع از انقلاب و رهبری فرزندان خود را تقدیم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهیده ناهید فاتحی‌کرجو در چهارمین روز از تیر‌ماه سال 1344 در شهر سنندج متولد شد و با شروع حرکت‌های انقلابی مردم، به سیل خروشان انقلابیون پیوست و با شرکت در راهپیمایی‌ها و تظاهرات ضد طاغوت در جرگه دختران مبارز کردستان قرار گرفت.

این شهیده بزرگوار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع درگیری‌های ضدانقلاب در مناطق کردستان، همکاری‌اش را با نیروهای ارتش و سپاه آغاز کرد.

فاتحی‌کرجو اوایل زمستان سال 1360 به شدت بیمار شد و به درمانگاهی در میدان مرکزی شهر سنندج مراجعه کرد که به‌دست نیروهای ضدانقلاب اسیر شد و 11 ماه توسط ضدانقلاب شکنجه شد، موهای سرش را تراشیده و ناخن دست و پایش را کشیدند تا به امام‌خمینی(ره) توهین کند اما او شهادت را به زندگی با‌ ذلت ترجیح داد.

شهیده فاتحی‌کرجو در حالی‌که 16 سال بیشتر نداشت توسط گروه ضدانقلاب زنده به گور شد و به شهادت رسید.

محمد فاتحی‌کرجو صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج از مردم این استان به‌عنوان مردمانی ولایت‌مدار و عاشق به رهبر و انقلاب نام برد و گفت: مردم کردستان برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های الهی آن همواره ثابت کرده‌اند که از هیچ ایثار و از خودگذشتگی دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: وجود شهدایی همچون ناهید در بین خیل شهدای مظلوم این استان نشان از عمق ولایت‌مداری و عشق این مردم به انقلاب و رهبر است.

پدر شهیده فاتحی‌کرجو تصریح کرد: دشمنان باید بدانند مردم شهیدپرور این استان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب همیشه در عرصه حاضر بوده و با تقدیم هزاران ناهید دیگر اجازه هیچ‌گونه غلطی به آنان نخواهند داد.

اسارت 11 ماهه ناهید

پدر این شهیده در ادامه به نحوه شهادت این شهیده بزرگوار به‌دست گروهک‌های ضد انقلاب اشاره کرد و گفت: دخترم در اوج مظلومیت تنها به جرم دفاع از اسلام و امام(ره) بعد از 11 ماه اسارت و تحمل سختی و شکنجه به شهادت رسید.

فاتحی‌کرجو خاطرنشان کرد: در مناطق عملیاتی جنوب کشور مشغول به خدمت بودم که خبر ربوده شدن ناهید دخترم را به من دادند.

وی یادآوری کرد: مدت 11 ماه تمامی روستاهای سنندج را با پای پیاده گشتیم اما تلاش برای یافتن دخترم بی‌نتیجه بود.

وی بیان داشت: با گذشت این مدت که کاملا از پیدا کردن ناهید ناامید شده بودیم خبر گرداندن دختری 16، 17 ساله با سری تراشیده و بدنی زخمی در روستاهای اطراف سنندج توسط ضدانقلاب ما را برای یافتن ناهید به روستای هشمیز کشاند.

ناهید را زنده به گور کردند

وی در حالی‌که اشک‌هایش را از روی صورت پیر و فرتوتش پاک می‌کرد، افزود: ضد انقلاب بعد از  شکنجه‌های فراوان و کشیدن ناخن‌های دست و پای ناهید و تراشیدن سرش، او را جلوی چشم مردم زنده‌ به گور می‌کنند.

پدر این شهیده گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که شهادت دخترم ناهید و هزاران شهید دیگر از ایران اسلامی نه تنها این ملت را از مسیر اصلی خود جدا نمی‌کند بلکه برای دفاع از خون این شهدا هزاران هزار ناهید را فدای انقلاب و رهبر خواهند کرد.

وی در ادامه برگزاری کنگره ملی دخترش را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: معرفی شهدای مظلوم کردستان به اقشار مختلف مردم سراسر کشور مانع از ایجاد نفاق و گسیختگی وحدت کنونی می‌شود.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول