اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

ورامین پیشگام دفاع از انقلاب و رهبری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با تاکید بر اهمیت گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ گفت: تمامی دستگاه های اجرایی موظف به اجرای برنامه های ۱۵ خرداد هستند.

ورامین پیشگام دفاع از انقلاب و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط ‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، محسن منصوری در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین که با حضور آیت‌الله کعبی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از حضور این عضو جامعه مدرسین در این منطقه قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان ورامین با بیان اینکه ورامین از شهرهای پیشگام در دفاع از امام، انقلاب و رهبری به شمار می‌رود، به نقش مردم این شهرستان در شکل‌گیری حادثه تاریخی 15 خرداد اشاره کرد و گفت: به منظور برگزاری مراسم باشکوه این روز، ستاد گرامی داشت 15 خرداد در شهرستان ورامین تشکیل شده و تاکنون جلسات متعددی نیز در شهرستان برگزار شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نقطه روشن و فراموش نشدنی ورامین قیام 15 خرداد است و تمام دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا برنامه‌های خوبی را به این مناسبت اجرا شود.

منصوری از تلاش دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرستان در راستای برگزاری مطلوب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان ورامین تاکید کرد: در انتخابات مجلس هشتم در شهرستان ورامین 128 هزار نفر مشارکت داشتند، در انتخابات مجلس بیش از 190 هزار نفر رای داده‌اند و بیش از 66 درصد مردم شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی‌ گفت: تولید ‌ارتباط‌ مستقیمی با اشتغال دارد و اگر عرصه تولید رونق گیرد مشکلات تورم و بیکاری نیز حل خواهد شد.

فرماندار ورامین با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ورامین موظف به اجرایی کردن مطالبات مقام معظم رهبری هستند، بر ضرورت خدمت بیش از پیش دستگاه‌های اداری این شهرستان به مردم و رفع بروکراسی اداری تاکید کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول