اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

ملت ایران دفاع از ارزش‌های انقلاب را در اولویت می‌دانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: ملت ایران دفاع از ارزش‌های انقلاب را در اولویت می‌دانند.

ملت ایران دفاع از ارزش‌های انقلاب را در اولویت می‌دانند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی ناطقی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ملت ایران هر کجا که لازم باشد از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع کرده و این مهم را در اولویت کارهای خود می‌دانند.
وی ادامه داد: دشمن با راه‌اندازی فتنه در سال 88 سعی داشت تا اهداف دیرینه خود را در کشور پیاده‌سازی کند لذا با توطئه‌ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده، انتخابات ریاست جمهوری را در کشور مورد هدف قرار داده و با ادعاهای دروغین قصد داشت مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کند.
امام جمعه ساوجبلاغ افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات ریاست جمهوری مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زدند اما دشمنان هنوز دست بردار نبودند و شمارش آرای انتخابات را با ادعاهای دروغین، مورد هدف قرار دادند.
وی افزود: متأسفانه عده‌ کمی از افراد ساده لوح و کج اندیش نیز این ادعاهای دروغین را باور کرده و به دشمنان پیوستند.
ناطقی تأکید کرد: ملت ایران برای پاسخ به دشمنان در روز 9 دی در حرکتی خودجوش و در راستای اطاعات از فرامین رهبری به خیابان‌ها آمده و با مشت‌هایی گره کرده آخرین هشدار را نیز به دشمنان داخلی و خارجی دادند.
وی افزود: این حرکت به حماسه‌ای بزرگ تبدیل شد و ملت ایران با این حضور توانست دشمنان را سرجای خود بنشاند.
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: امروز نیز با نزدیک شدن به زمان انتخابات دشمنان دوباره تلاش خود را برای رسیدن به اهداف شومشان دو برابر کرده‌اند و با تضعیف انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر دارند تا مردم را از آمدن به پای صندوق‌های رأی منصرف کنند.
وی تأکید کرد: به طور حتم ملت آگاه،‌ هوشیار و با درایت ایران اسلامی این بار نیز دست رد به سینه دشمنان زده و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه بزرگی را خلق می‌کنند که دشمنان را انگشت به دهان خواهد گذاشت.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول