اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی‌(عج) استان زنجان:

سپاه آماده‌تر از همیشه آماده دفاع از نظام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به آمادگی سپاه برای دفاع از نظام و انقلاب گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده‌تر از همیشه آماده دفاع از نظام و انقلاب اسلامی است.

سپاه آماده‌تر از همیشه آماده دفاع از نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فرار رسیدن روز سوم شعبان روز پاسدار تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل در همان روزهای آغازین انقلاب و در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 تشکیل شد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تشکیل در همه عرصه‌ها از نظام و انقلاب دفاع کرده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درایت و دوراندیشی امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه دهه عمر با صلابت خود در راه حفظ و نظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، افزود: سپاه در طول سه دهه عمر خود کارنامه درخشانی داشته است.

وی با بیان اینکه سپاه همیشه و در همه حال آماده دفاع از نظام و انقلاب است، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس سپاه اقدامات بسیاری را برای حراست و حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی انجام داده‌ است.

سردار کرمی با بیان اینکه با آغاز جنگ تحمیلی جوانان این مرز و بوم به جبهه‌ها شتافتند و برای دفاع از کیان نظام و انقلاب از هیچ تلاش دریغ نکردند، ادامه داد: پس از تحمیل جنگ با پشتیبانی ابرقدرت‌ها و به فرمان امام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عرصه نبرد با دشمنان نظام و انقلاب شد.

وی با بیان اینکه آحاد ملت ایران در راه دفاع از نظام و انقلاب تلاش کردند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروزی کشورمان و عقب راندن دشمنان از کشور نقش مهمی در کنار سایر قوای نظامی داشت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به حضور سپاه در عملیات‌های مختلف در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: قوای نظامی کشورمان در دوران دفاع مقدس نشان دادند که به هیچ دشمنی اجازه نمی‌دهند که به خاک پاک کشورمان تجاوز کند.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن سوم شعبان روز پاسدار ادامه داد: برنامه‌های مختلفی به مناسب فرا رسیدن روز سوم شعبان در استان زنجان برگزار و اجرا می‌شود.

سردار کرمی برگزاری دعای ندبه، گردهمایی فرهنگی و بصیرتی، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، حضور سازمان یافته در میعادگاه‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان سپاه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه از برنامه‌های ویژه سوم شعبان برشمرد.

وی افتتاح طرح‌های عمرانی، برگزاری جشن میلاد، دیدار با ائمه جمعه، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، برنامه صعود به قله‌های سبلان و دماوند، دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه‌های سوم شعبان برشمرد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول