اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی :

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، دفاع از انقلاب است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یک مجاهده جدی در دفاع از منافع ملی، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی است .

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، دفاع از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمدرضا باهنر ظهر امروز در مراسمی که در مسجد جعفر بنی‌هاشم این شهرستان و در جمع مردم اسلامشهر برگزار شد، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی یک مجاهده جدی در حفاظت و دفاع از منافع ملی، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی است.

باهنر افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی  یک رویداد مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور است، که حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات تیری بر قلب دشمنان خواهد بود.

وی گفت: انتخابات یک حق عمومی و اساسی برای همه مردم کشور است و باید همگان از این حق استفاده کنند، علاوه بر آن شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی بوده ، که باید ادا شود.

باهنر بیان داشت: عدم حضور مردم در انتخابات به منزله آن است که عده‌ای، ناخواسته حق مسلم و طبیعی خود را به دیگران می‌دهند و در تعیین سرنوشت خود هیچ دخالتی نمی‌کنند.

وی افزود: نظام ما، با نظام‌های بین‌المللی و سایر کشورها تفاوت‌های خاصی دارد و منافع ما با کشورهای دیگر و با حکومت‌های بیگانه و متخاصم از جمله آمریکا و اسرائیل،  تفاوت اساسی داشته و فرق می‌کند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان، تصریح کرد: در حال حاضر ما جنگ سخت و گرم نداریم، بلکه شاهد جنگ نرم دشمنان و بدخواهان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشیم و باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن ابزارهای مناسب داشته باشیم که، نمایش وحدت و همراهی ملت با حکومت و نظام یکی از مهمترین ابزارهای مقابله با فتنه‌های دشمنان است .

وی افزود: اثر حضور گسترده مردم در انتخابات بیشتر از اثر شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن بوده و حضور تک تک افراد در پای صندوق‌های رأی در تعیین سرنوشت کشور بسیار سرنوشت‌ساز و حیاتی می‌باشد .

باهنر با قدردانی از شورای نگهبان بیان داشت: امسال شورای نگهبان، در تأیید صلاحیت افراد بسیار جدی‌تر و مصمم‌تر از گذشته عمل کرد و نشان داد که برای تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس نهم، هیچ نگرش سیاسی، حزبی و گروهی نداشته و خطی و سیاسی عمل نکرده است .

وی با اشاره به عملکرد دولت دهم خاطرنشان کرد: دولت احمدی‌نژاد برای خدمت‌رسانی به مردم ولع زیادی دارد، که ما در مجلس بعضی اوقات بر دولت ایراد می‌گیریم که حجم فعالیت‌های در حال اجرا بسیار زیاد بوده، دولت تلاش‌های زیادی نموده و کارهای بسیار خوبی داشته که باید از آنها حمایت و پشتیبانی کرد.

نماینده مجلس هشتم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح هدفمند کردن یارانه‌ها یکی از بهترین و اساسی‌ترین طرح‌هایی بود که دولت دهم با جسارت و شجاعت خود پا به عرصه گذاشت و این طرح را به مرحله اجرا درآورد، هر چند که در برخی قسمت‌های اجرای آن موفق عمل نشده و ایراداتی در کار وجود دارد، که باید این نواقص برطرف شود.

باهنر تأکید کرد: من به دولت از 20 نمره، عدد 16 می‌دهم، چرا که دولت در بسیاری از موارد خیلی خوب عمل کرد و در برخی موارد نیز شاهد ضعف‌هایی می‌باشیم که باید بهتر از این عمل می‌شد.

وی با اشاره به ایجاد 5/2 میلیون فرصت شغلی در کشور گفت: مهمترین مشکل کشور در طی چهار پنج سال آینده، مشکل اشتغال می‌باشد که حمایت بیشتر دولت از تولید کنندگان، سبب رفع این مشکل نیز خواهد شد.

باهنر خاطرنشان ساخت: دولت در بودجه سال 91 برای آغاز عملیات اتصال خط مترو تهران به شهر اسلامشهر بودجه‌ای را در نظر گرفته، که کافی نیست، اما برای آغاز خوب است و امیدواریم که با تصویب بودجه سال آینده، این خواسته به حق مردم ولایت‌مدار اسلامشهر تحقق یابد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول