اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات

خبرنگاران اردبیل آماده حضور در صحنه دفاع از انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: در آستانه روز سرنوشت‌ساز 12 اسفند خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان اردبیل آمادگی خود را برای حضور گسترده و سرنوشت‌ساز در انتخابات مجلس اعلام کردند.

خبرنگاران اردبیل آماده حضور در صحنه دفاع از انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه که عصر امروز جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اردبیل منتشر کردند، با اشاره به نقش و رسالت مجلس در پاسداری از حقوق ملت از مردم دلیر و همیشه در صحنه استان اردبیل خواستند در این دوره از انتخابات نیز با تحرک و پویایی و انتخاب اصلح صحنه به یادماندنی از خود به یادگار بگذارند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ولایی استان اردبیل با تکریم و تعظیم به جایگاه مجلس به عنوان قوه قانون‌گذار از منتخبان مردم انتظار می‌رود در خدمت به مردم مسابقه‌ای چهار ساله داشته باشند و اجازه ندهند حق مردم در هیاهوهای سیاسی تبلیغاتی نادیده گرفته شود.

مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل در این زمینه با اشاره به اعلام آمادگی بسیاری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه در اردبیل برای حضور همه‌جانبه در روز سرنوشت‌ساز 12 اسفند گفت: مجلس قانونمند به رفتار و اخلاق قانونمند و نهادینه شدن انضباط اجتماعی کمک می‌کند و به یقین تعهد و اخلاص را نیز اعتلا می‌بخشد.

حبیب احمدی افزود: آن چه که انتظار مردم از مجلس است در کنار حفظ اصول انقلاب اسلامی باید نمایندگان آن همنشین سالم برای مردم باشند و با درک مشکلات و نارسایی‌های جامعه در رفع آن بکوشند.

یکی دیگر از روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه در اردبیل تصریح کرد: رسانه‌ها یکی از ابزارهای اثربخش در رأی مردم است تا جایی که بسیاری از حکومت‌ها و دولت‌ها با آگاهی از نقش رسانه‌ها در افزایش آرای انتخابات تلاش کرده تا کنترل، هدایت و نظارت بر عملکردهای آنها را در دست داشته باشند.

عباس نوروزی‌همایون با بیان این‌که در حوزه انتخابات رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع به آگاهی افکار عمومی کمک کنند، خاطرنشان کرد: این امر چه قبل از انتخابات و چه حین و چه پس از انتخابات بایستی به خوبی هدایت شده و واقعیت‌ها نمود حقیقی به خود بگیرد.

وی اضافه کرد: در زمینه تأثیر رسانه‌ها در فضای انتخاباتی باید این نکته را بیان کرد که رسانه‌ها با ورود خود مردم را قانع می‌کنند و نقش تعیین‌کننده‌ای در برآورده ساختن انتظارات مردم دارند.

به گزارش فارس، این روزنامه‌نگار در رابطه با منشور اخلاقی رسانه‌ها نیز ادامه داد: از جمله موارد منشور اخلاقی رسانه‌ها می‌توان احترام به قانون، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را نام برد که رسانه‌ها می‌توانند نسبت به نهادینه کردن آن موفق عمل کنند.

نوروزی‌همایون با تاکید به این‌که وظیفه رسانه‌ها دعوت مردم به انتخابات است، بیان کرد: دعوت به انتخابات وظیفه رسانه‌ها است تا زمینه حضور حماسی و نشان دادن وحدت بین ملت و نظام اسلامی به جهانیان به خصوص دشمنان داخلی و خارجی فراهم آید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول