اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور:

پایگاه‌ها و تحرکات دشمن در رصد کامل ارتش قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور با بیان اینکه دشمنان نظام امروز برای مقابله با انقلاب اسلامی انفعالی عمل می‌کنند، گفت: پایگاه‌ها و تحرکات دشمن در رصد کامل ارتش قرار دارد.

پایگاه‌ها و تحرکات دشمن در رصد کامل ارتش قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر محمدکاظم تارخ ظهر امروز در سالن جلسات دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی، با اشاره به رصد فعالیت‌های پایگاه‌های نظامی و دفاعی آمریکا و دشمنان در منطقه از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت:‌ قطعاً ما همواره در حال رصد پایگاه‌های نظامی و دفاعی آمریکا و دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی هستیم به گونه‌ای که حتی تا هواپیمایی که از زمین برمی‌خیزد را هم رصد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تحرکات و فعالیت‌های دشمنان امروز در رصد کامل ارتش ایران قرار دارد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران هر گونه تحرکات دشمنان را به ویژه تحرکات نظامی دشمن را در خارج مرزها رصد می‌کند و امروز هیچ جنبنده‌ای از سوی آنها نمی‌تواند وارد جمهوری اسلامی ایران شود چرا که ما چنین اجازه‌ای را به آنها نخواهیم داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور با تاکید بر اینکه ارتش اجازه هیچ ‌گونه تجاوز به خاک ایران را نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء ورود هر گونه جنبنده و شئ پرنده‌ای را در رصد داشته و به شدت با نقض حریم هوایی ایران و تجاوز به ایران برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: امروز توان پدافند هوایی ما قابل قیاس با گذشته نبوده و از توان دفاعی بالایی برخوردار هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی انفعالی عمل می‌کند، گفت: انقلاب اسلامی همواره روند خود را پیش می‌برد، رهبری‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری سبب شده که پرتو انقلاب اسلامی در کشورهای خاورمیانه نیز دیده شود.

وی افزود: امروز همگان می‌دانند که اگر مستبدان منطقه سرنگون شدند قطعاً بی‌تاثیر از انقلاب اسلامی نبوده است.

تارخ یادآور شد: انقلاب اسلامی در گذر زمان باورهای مردم و ملت‌ها را تغییر داده است، مردم قطعاً امروز در کشورهایی که مستبدان آنها سرنگون شدند، به دنبال آب و نان و غذا نبودند بلکه به دنبال آزادی، دین و دیانت بودند و نشان دادند که آوای انقلاب اسلامی در آن جا نیز طنین‌انداز شده و سبب تغییر باورهای مردم شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور در خاتمه خاطرنشان کرد: قطعاً در همین راستا دشمنان انقلاب برای مقابله با این انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی در منطقه دست به کارهایی از پیش تعیین شده نمی‌زند بلکه موضع و روندی انفعالی دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول