اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان سمنان:

تسخیر ذهن‌ها از مهم‏ترین اهداف دشمن است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمن امروز به دنبال تسخیر ذهن‌ها و گرفتن عفت و حیا از جوانان است.

تسخیر ذهن‌ها از مهم‏ترین اهداف دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه، اسحاق هراسانیان در جمع سربازان و سرگروه‌های ناصرین که در حسینیه ثارالله سپاه قائم آل محمد (عج) برگزار شد، اظهار داشت: امروزه اولین مرحله جنگ و نخستین شکل تهاجم و نبرد تسخیر ذهن‌هاست که این کار را دشمنان و با استفاده امکانات و ابزارهایی مانند، اینترنت، ماهواره و رسانه‏‌ها انجام می‌دهند.

وی افزود: یکی از اقدامات دیگر دشمن برای آسیب‏‌رسانی به انقلاب، تحریم اقتصادی است، لکن ما می‏‌توانیم تحریم‌هایی را که دشمنان به ما اعمال کرده‌اند را به فرصت تبدیل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: باید با احساس وظیفه، اعتماد به نفس، ایمان قلبی و تلاشی جهادگونه به مبارزه با تحریم‌ها و فشارهای دشمن بپردازیم و کشور خود را آباد کنیم؛ چراکه اگر نتوانیم خود را رشد دهیم و کشور را بسازیم در محاصره سازه‌های دنیای غرب قرار خواهیم گرفت.

هراسانیان تصریح کرد: ما با انقلاب خود و در جنگ تحمیلی، الگویی جدید را به دنیا معرفی کردیم، الگویی که برگرفته از آیات قرآنی بود و امروز شاهد این هستیم که در نقاط دیگر دنیا، انقلابیون برای انقلاب‌های خود از این الگو بهره می‌گیرند.

وی اظهار داشت: سپاه وارث خون شهدایی است که این سازمان به برکت خون آنها به وجود آمده، شهدایی که جنگ را اداره کرده‌اند و افتخار پیروزی را آفریدند، شهدایی که امروز نیز با اهدای خون خویش از تمامیت مرزی این سرزمین دفاع می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: خدمت در سپاه توفیق است و باید قدردان این فرصت باشیم و سربازانی که در سپاه خدمت می‌کنند حافظ خون شهدا هستند.

هراسانیان بیان داشت: باید با خواندن قرآن، درک مفاهیم و در نهایت عمل کردن بر طبق دستورات آن بر خودسازی و معنویت‌افزایی خود بیفزاییم؛ چراکه یکی از عللی که امروز دنیا را به پوچی کشانده رخت بستن معنویت از زندگی‌هاست.

وی گفت: امیدواریم به برکت شب‌های قدر ماه مبارک رمضان بتوانیم سرنوشت یکسال خود را تعیین کنیم و خداوند ما را از سربازان امام زمان (عج) قرار دهد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول