اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

دشمن درصدد کمرنگ جلوه دادن روز قدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: دشمن درصدد است تا راهپیمایی‌های روز قدس را کمرنگ و بی‌اهمیت جلوه دهد.

دشمن درصدد کمرنگ جلوه دادن روز قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری صبح امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات، روسای هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار داشت: امروز باید رسالت ما وحدت و هماهنگی میان اقشار مختلف برای نقش‌آفرینی در جامعه و هدایت آن باشد.

وی خطاب به روحانیون، متولیان مساجد و فرماندهان بسیج افزود: امروز جمعیت جوان کشور باید با برنامه‌ریزی به سوی محافل دینی و معنویت هدایت شود و در مسیر جذب نسل نو قدم برداریم و وظیفه متولیان فرهنگی فراهم آوردن بستر مناسب برای این کار است.

اکبری ادامه داد: اگر نسل جدید به اهمیت دین و دینداری پی نبرده و با انقلاب و گذشته آن و آرمان‌هایش آشنا نشود ادامه حیات انقلاب و دینداری در جامعه با مخاطره رو‌به‌رو می‌شود.

امام جمعه قیروکارزین خطاب به جامعه روحانیت گفت: باید در خطابه‌ها، منبرها، مساجد و جلسات حتی در مورد مسائل سیاسی روشنگری و اطلاع‌رسانی شود چرا که جهان اسلام در مقطع حساسی است و غفلت ما سبب ایجاد انحراف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید در برابر شبکه‌های ماهواره‌ای ضد دین که محفل خانواده را تهدید می‌کند هوشیار باشیم، تصریح کرد: هزاران شبکه ماهواره‌ای ضد دین کانون خانواده و نفوذ در تفکر جوانان و حتی کودکان را دنبال می‌کنند و کوتاهی ما سبب انحراف نسل جدید و عقب‌ماندگی کشور می‌شود.

اکبری گفت: اسلام در دوران مظلومیت است و قتل‌عام مسلمانان در میانمار و دیگر نقاط جهان از ظلم دشمن حکایت دارد اما شیعه امروز با تمام وجود در برابر دشمنان ایستاده است.

امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری عقب‌ماندگی کشور در تمام مسائل هدف دشمن است، افزود: امروز جنگ تمام عیار جبهه ضد دین، قرآن و انقلاب‌، حضور در صحنه و برنامه‌ریزی متولیان فرهنگی با شیوه‌ها و روش‌های جدید را طلب می‌کند.

وی در پایان گفت: یکی از مسائل مهم در این ماه حضور در روز قدس، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از آمریکا و رژیم صهیونستی است که تبلیغات بسیاری برای کمرنگ کردن حضور مردم  توسط دشمن انجام می‌شود و در این مورد نیز باید آگاه باشیم.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول