اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خبر داد

نمایشگاه دستاورد‌های دولت پاسخ به سیاه‌نمایی‌ دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: نمایشگاه دستاورد‌های دولت پاسخ بزرگی به شیطنت‌ها و سیاه‌نمایی دشمنان محسوب می‌شود.

نمایشگاه دستاورد‌های دولت پاسخ به سیاه‌نمایی‌ دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد راهبردی نمایشگاه‌ دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم در استان زنجان اظهار داشت: گزارش عملکرد و دستاوردهای دولت نهم و دهم در سال‌های گذشته از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه محور فعالیت‌ها در برگزاری نمایشگاه مهر ماندگار نشان دادن دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم است، خاطرنشان کرد: گزارش رئیس جمهور از عملکرد دولت در محضر مقام معظم رهبری گزارش بی‌نظیری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه گزارش رئیس جمهور از عملکرد دوران خدمت خود سبب امیدواری مردم شده است، اضافه کرد: استقبال مردم از این گزارشات به ویژه در نمایشگاه دستاوردهای دولت مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از گزارشات ریز و کلی‌گویی پرهیز کنند، ادامه داد: باید برجستگی‌ها و هنرنمایی‌های دولت در طول هفت سال به خوبی به نمایش گذاشته شود.

احمدی تاکید کرد: باید همه دستاوردها و عملکرد شاخص دولت‌های نهم و دهم به مردم نشان داده شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مهر ماندگار پاسخ بزرگی به شیطنت‌های استکبار جهانی، شیطنت‌های داخلی، سیاسیون ورشکسته و سیاه‌نمایی‌های برخی‌ها است، اظهار داشت: این دستاوردها در جامعه پایدار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه آمارهایی که در نمایشگاه مهر ماندگار ارائه می‌شود باید به صورت آمار مقایسه‌ای با سال‌های گذشته ارائه شود، ادامه داد: نباید در زمینه آمارها هیچ گونه ابهامی باشد.

وی اظهار داشت: مخالفان دولت زمانی که بهانه‌ای پیدا نمی‌کنند آمار و ارقام را مطرح می‌کنند در حالی که آنها قدرت استدلال ندارند و منطق مقایسه‌ای را بر نمی‌تابند و با آمار و ارقام رسمی کشور بازی می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه آمار و ارقام استان زنجان در زمینه‌های مختلف ثابت است، تصریح کرد: این آمار تناسب خود را با آمارهای گذشته حفظ می‌کنند.

وی تاکید داشت: با برگزاری نمایشگاه مهر ماندگار و ارائه دستاوردهای دولت در آن نقشه دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول