اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

اجرای موفقیت‌آمیز مسکن مهر اصفهان بر کسی پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: میزان حرکت دلسوزانه برای پیشبرد طرح مسکن مهر بسیار بیشتر از تعداد واحد‌های ساخته شده است و اجرای موفقیت‌آمیز مسکن مهر اصفهان بر کسی پوشیده نیست.

اجرای موفقیت‌آمیز مسکن مهر اصفهان بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز به مناسبت برگزاری جلسه شورای مسکن استان که با حضور مسئولان ادارات مختلف دولتی در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بر خلاف تمام فضا سازی‌هایی که توسط برخی از افراد انجام می‌شود و نتیجه‌ای غیر از بی‌تقوایی را به دنبال ندارد، کارهای بسیار بزرگی در بخش مسکن مهر استان اصفهان صورت گرفته است که نتیجه آن کسب عنوان نخست استان اصفهان در مقوله مسکن مهر است.

وی با بیان اینکه توده مردم خود همه چیز را می‌دانند و قدرت تجزیه و تحلیل قدرتمند آنها از اوضاع جامعه غیر قابل انکار است، تصریح کرد: در ارتباط با مسکن مهر و خدمت رسانی به بخش‌های مختلف از جمله بنیاد شهید بالاترین اقدامات در دولت دهم صورت گرفته است.

استاندار اصفهان ادامه داد: برخی از افراد با عوض شدن معاون عمرانی این حوزه تلاش داشتند اوضاع به گونه‌ای پیش رود که فعالیت‌های مسکن مهر متوقف شود، اما در عمل همگان شاهد بودند که نه تنها چنین نشد بلکه بر دامنه فعالیت‌های عمرانی استان و سرعت بخشی آن نیز افزوده شد.

وی با بیان اینکه مشکل مسکن، مقوله‌ای است که در تمام دنیا از جمله آمریکا، اروپا و آسیای جنوب شرقی گریبان‌گیر مردم است، تاکید کرد: در پیشبرد مسکن مهر اصفهان همه دستگاه‌های اجرایی، قضایی و بخش خصوصی فعال بودند و برخی از سازمان‌ها تصمیم داشتند تنها بر اساس چارچوب وظایف قانونی خود قدم بردارند که البته برای سرعت بخشی به کار باید قوی‌تر از این صحبت‌ها دست به دست یکدیگر می‌گذاشتیم.

ذاکراصفهانی اضافه کرد: یادمان باشد در صورتی که بخشی از جامعه در فقر باشد به طور حتم امنیت برای سایر افراد نیز وجود ندارد.

به گزارش فارس، در نشت استاندار با شورای مسکن مهر وضعیت اجرای تأسیسات زیربنایی طرح مسکن مهر از جمله کاشان و فولادشهر، مشکل تضمین متقاضیان بانک ملی، نحوه معافیت مالیاتی پیمانکاران طرف قرارداد، تعاونی‌های مسکن مهر و درخواست بنیاد مسکن مبنی بر اعمال ضریب چهار درصد مازاد قیمت پروژه مهر چادگان بررسی شد.

نحوه صدور پروانه‌های تجاری طرح‌های مسکن مهر در شاهین‌شهر، وضعیت اجرای تأسیسات زیربنایی طرح مسکن مهر شاهین‌شهر، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در اراضی بهارستان نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول