اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان‌شمالی مطرح کرد

اجرای 6350 طرح اشتغال توسط مددجویان خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: از سال گذشته تاکنون شش هزار و 346 طرح اشتغال توسط مددجویان و نیازمندان این نهاد اجرا می‌شود.

اجرای 6350 طرح اشتغال توسط مددجویان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان‌شمالی، علی مرادی با بیان اینکه سه هزار و 643 طرح اشتغال از محل تسهیلات بانکی و دو هزار و 703 مورد نیز از محل صندوق اشتغال کمیته امداد ایجاد شده است، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 292 میلیارد و 53 میلیون ریال تسهیلات برای طرح‌های اجرایی مذکور هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبارات هزینه شده 62 میلیارد و 343 میلیون ریال آن از محل صندوق اشتغال این نهاد و 229 میلیارد و 710 میلیون ریال آن نیز از محل منابع بانکی تأمین شده است.

مرادی طرح‌های اجرایی مذکور را در قالب کار انگیزی، توان افزایی و خودکفایی عنوان کرد و گفت: هزار و 632 طرح در قالب کار انگیزی، هزار و 705 طرح توان افزایی و سه هزار و 9 مورد آن نیز مربوط به طرح‌های اشتغال خودکفایی است.

وی تصریح کرد: این نهاد برای ایجاد توانمندی مددجویان در زمینه اشتغال، تسهیلات کار انگیزی برای افراد نیازمند 60 ساله با اشتغال‌های کوچک و خانگی، تسهیلات توان افزایی برای وارد کردن افراد توانمند به بازار کار و تسهیلات خودکفایی برای اشتغال مددجویان برای خارج شدن از چرخه حمایت کمیته امداد، را پرداخت کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امدادخراسان‌شمالی اظهار کرد: سقف اعتباری اختصاص یافته برای اجرای طرح‌های کار انگیزی 20 میلیون ریال، توان افزایی 50 میلیون ریال و خودکفایی 200 میلیون ریال است.

وی نظارت ناظران و کارشناسان بر طرح‌های خودکفایی، ایجاد بازارچه‌های فصلی، برگزاری دوره‌های آموزشی خودکفایی و بیمه حرف و مشاغل آزاد را از دیگر خدمات این نهاد به مجریان طرح‌های خودکفایی عنوان کرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول