اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

خودکفا کردن مددجویان از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: خودکفا کردن مددجویان از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد است.

خودکفا کردن مددجویان از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی در دیدار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهادهای تأثیرگذار در جامعه اسلامی ایران و از برکات انقلاب اسلامی است که در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم نقش بسزایی دارد.

فرماندار شهرستان جم خاطر نشان کرد: یکی از رسالت‌های این نهاد کمک به خودکفایی و توانمندسازی مددجویان است و باید به سمتی حرکت کنیم تا هر سال جمعی از مددجویان با اشتغال در طرح‌های خودکفایی روی پای خود بایستند و از خدمات کمیته امداد بی‌نیاز شوند.

عبداللهی تصریح کرد: شناسایی توان و پتانسیل کاری اقشار مستضعف و نیازمند جامعه از مسائل مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌عنوان نهادی که حمایت از نیازمندان جامعه را بر عهده دارد، می‌تواند در اجرای این وظیفه خطیر و مهم نقشی مؤثر ایفا کند.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های مهمی است که کمیته امداد در ماه‌های اخیر پیش رو گرفته و در رفع نیازهای مردم تاثیر بسزایی داشته است.

عبداللهی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان نهاد الگو در راستای محرومیت‌زدایی شناخته شده که بالاترین افتخار ما در سه دهه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اعتمادسازی در سطح جامعه بوده است.

وی اضافه کرد: با اقدامات رو به رشد و رویکرد دولت عدالت‌محور بسیاری از مسایل و مشکلات جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برطرف شده است.

این مسئول اذعان داشت: توانمندسازی مددجویان تحت پوشش، خودکفایی مددجویان و حل معضل مسکن از دیگر موضوعات مورد توجه برای این قشر است که اقدامات قابل توجهی از سوی دولت نهم و دهم در این خصوص در اقصی نقاط کشور انجام شده است.

فرماندار شهرستان جم عنوان کرد: خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم مؤمن و متعهد شهرستان جم افتخار بسیار بزرگی است که باید سرلوحه امور و فعالیت‌های همه مسئولین شهرستان قرار گیرد و از این موقعیت مناسب که برای آنان فراهم شده کمال استفاده را ببرند.

عبداللهی تصریح کرد: در یک‌ سال گذشته تعامل و همکاری بالایی بین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم و فرمانداری این شهرستان شاهد بوده‌ایم و این امر در بهبود فعالیت‌ها بسیار اثرگذار بوده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول