اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

اجرای طرح مسجدمحوری کمیته امداد در 271 مسجد

خبرگزاری فارس: معاون کمیته امداد خراسان جنوبی از اجرای طرح مسجد محوری در 271 مسجد، همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد.

اجرای طرح مسجدمحوری کمیته امداد در 271 مسجد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان جنوبی، سید رضا حسینی مساجد را به عنوان پایگاه اصلی و محور حرکت‌های عبادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری توجه به مساجد ضروری است و در سخنان معظم‌له مساجد به عنوان کانون فعالیت‌های مردمی و امام‌جماعت به عنوان محور این حرکت معرفی شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان جنوبی تقویت جایگاه امامان جماعت مساجد، ترویج و تقویت سنت‌های حسنه الهی، ارتباط و تعامل هدفمند اقشار مردم با مسجد و امام جماعت را از اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.

وی افزود: در این طرح از ظرفیت‌های مساجد در اجرای تمامی برنامه‌ها مانند جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری استفاده می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان جنوبی یادآور شد: در این طرح نیازمندان در حوزه هر مسجد شناسایی و مبالغ جمع‌آوری شده با نظارت امام‌جماعت همان مسجد در بین نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول