اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آستارا خبر داد

اطعام 5 هزار مددجوی کمیته امداد آستارا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آستارا گفت: در ماه مبارک رمضان 5 هزار و 750 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد آستارا اطعام می‌شوند.‌

اطعام 5 هزار مددجوی کمیته امداد آستارا

رحمت‌الله رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه بالغ بر دو هزار و 690 خانوار زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند، اظهار کرد: کمیته امداد آستارا با مشارکت خیران به مدت 11 شب با تهیه غذای گرم و خشک و افطاری دادن از روزه‌داران نیازمند و مددجویان زیر پوشش این نهاد پذیرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان با مشارکت‌های مردمی صورت می‌گیرد، افزود: برای اطعام مددجویان و مستمندان با همکاری هیئت امنای مساجد تعداد شش مسجد برای اطعام مستمندان در نظر گرفته شده که در مجموع 7 هزار و 500 نفر اطعام می‌شوند.

این مسئول تعداد مددجویان کمیته امداد آستارا را 53 هزار و 750 نفر اعلام کرد و افزود: کمیته امداد به عنوان متولی رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان تنها در صورتی موفق است که مردم و نهادهای مردمی وارد صحنه شوند و دست کمیته امداد را در یاری به محرومان بگیرند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 228 نفر بی‌سرپرست 500 حامی دارند، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر کسانی که مایل هستند افراد بی‌سرپرست را حمایت کنند می‌توانند با مراجعه به این نهاد فرم‌های مخصوص را تکمیل کنند

رجبی ادامه داد: کمیته امداد به عنوان متولی رسیدگی به امور مستمندان و نیازمندان تنها در صورتی موفق است که مردم و نهادهای مردمی وارد صحنه شده و دست کمیته امداد در یاری به محرومان را بگیرند.

وی درآمد چهار ماه نخست امسال کمیته امداد آستارا از محل صدقات را بالغ بر 74 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: درآمد حاصله از واریز صدقات مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش دارد.

رئیس کمیته امداد آستارا از اجرای طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان داد و افزود: برنامه‌ریزی خوبی در این راستا صورت گرفته که هم‌اکنون در حال پرونده‌سازی برای اشتغال مددجویان هستیم و پس از دریافت اعتبارات بانکی به آنها تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول