اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته اکرام

14 هزار مددجوی کمیته امداد بهار اطعام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بهار گفت: در هفته اکرام بیش از 14 هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهار اطعام می‌شوند.

14 هزار مددجوی کمیته امداد بهار اطعام می‌شوند

عیسی شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان بهار اظهار داشت: در هفته اکرام و اطعام بیش از 14 هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهار اطعام می‌شوند.

وی گفت: سال گذشته در همین راستا 11 هزار نفر از مددجویان زیر پوشش اطعام شدند و اقشار نیازمند نیز از این اطعام بهره‌مند شدند که این طرح با کمک‌های نقدی و جنسی نیکوکاران هر ساله صورت می‌پذیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهار اضافه کرد: اجرای طرح مفتاح‌الجنه یکی دیگر از اموراتی است که بعد از افطار با حضور مسئولین، خیرین و حامیان از منازل مددجویان سرکشی به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شده در طول هفته از 300 خانوار بازدید و سبد غذایی شامل 10 کیلوگرم برنج، سه بطری روغن مایع، دو قطعه مرغ و نیم کیلو گوشت قرمز و یک کیلو زولبیا به آنها اعطا شود.

شهبازی از استقرار پایگاه در شب‌های لیالی قدر در مصلی و مساجد برای ثبت‌نام از حامیان به منظور طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، شفاء، کوثر و رضوان در این ماه خبر داد و افزود: طرح همیاران مولا که در قالب توزیع کیسه‌ها و سبد غذایی بین نیازمندان است در این ماه صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز در مسیر راهپیمایی شهرهای بهار، لالجین، صالح‌آباد و مهاجران بیش از 20 پایگاه، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به دست مردم مظلوم فلسطین خواهیم رساند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: همچنین 120 صندوق جمع‌آوری زکات فطره در تمام مساجد، حسینیه‌ها و مصلا‌های شهری و روستایی پیش‌بینی شده که در بین نیازمندان و محرومان همان محل توزیع خواهد شد.

وی در پایان سخنانش افزود: سال گذشته 41 میلیون تومان زکات فطره توسط کمیته امداد جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول