اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین اطعام نیازمندان

خیران و نیازمندان چایپاره گرد هم می‌آیند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چایپاره گفت: بیش از هزار و 500 نفر از نیازمندان در چایپاره اطعام خواهند شد و در این آیین خیران نیز در کنار آنان حضور خواهند داشت تا از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گیرند.

خیران و نیازمندان چایپاره گرد هم می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، رحیم محمدزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: تعداد زیادی از خانواده‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین اطعام مسجد جامع شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: هزینه اطعام خانواده‌های نیازمند را افراد خیر این شهرستان تقبل کرده‌اند به طوری که این مراسم در فضایی معنوی و صمیمی برپا خواهد شد که امیدواریم اقشار مختلف جامعه در برهه‌های مختلف در راستای برگزاری چنین مراسم‌هایی گام‌های بلندی بردارند.

محمدزاده اضافه کرد: برای برپایی این آیین، خیران شهرستان بیش از 20 میلیون ریال کمک کرده‌اند به طوری که این افراد خیر و نیکوکار در کنار خانواده‌های دعوت شده در افطاری شرکت می‌کنند و در محیطی صمیمی کنار هم قرار می‌گیرند که به این ترتیب فرصتی پیش می‌آید که بهتر از سابق در جریان مشکلات و کمبودهای نیازمندان قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه علاوه بر اطعام نیازمندان با غذای گرم، جیره خشک نیز در بین خانواده‌های دعوت شده توزیع خواهد شد، از خیران خواست که برای توزیع احسان‌ و کمک‌های خود در ایام ماه مبارک رمضان با این اداره همکاری کنند و تعامل بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره کمیته امداد چایپاره اظهار داشت: سنت حسنه اطعام نیازمندان در فرهنگ کشور ما جایگاه نیکویی دارد زیرا هر سال به بهانه ماه مبارک رمضان این مراسم برپا شده و جمعی از خواهران و برادران از طبقه‌های مختلف اجتماعی و مالی گرد هم جمع می‌شوند به طوری که می‌توان گفت این سنت حسنه برگرفته از آموزه‌های دین مبین اسلام است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول