اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی:

مراسم شب‌‌های قدر در صحن و سرای حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از آمادگی کامل خدمه و خدمتگزاران بارگاه منور رضوی برای برگزاری باشکوه مراسم لیالی قدر در حرم مطهر رضوی خبر داد.

مراسم شب‌‌های قدر در صحن و سرای حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، محمود ممتاز اظهار داشت: بیش از 300 هزار جلد کتاب ادعیه و قرآن کریم برای سوگواران و شب‌زنده‌داران شرکت کننده در مراسم احیای شب‌های قدر تدارک دیده شده است.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی، افزود: با هماهنگی به عمل آمده با معاونت محترم تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، صوت و تصویر مراسم در تمام صحن‌‌ها و رواق‌های مبارکه و دوربرگردان‌های حریم اماکن متبرکه پخش خواهد شد.

وی اظهار داشت: به همین منظور تمام فضای صحن‌‌ها و دوربرگردان‌ها مفروش می‌شود.

ممتاز با بیان اینکه تمام سطوح اماکن متبرکه به مناسبت لیالی قدر تنظیف و غبارروبی شده است، افزود: برای این شب‌ها یک میلیون و 330 هزار بطری آب معدنی برای توزیع بین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی مهیا شده است.

وی گفت: علاوه بر آن تمام کارکنان، خدمه و خدمتگزاران حرم مطهر رضوی برای خدمت‌رسانی در این شب‌ها فراخوانی شده‌اند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تهیه و چاپ بروشورهای اطلاع‌رسانی برای توزیع بین خدمه و خدمتگزاران با هدف اطلاع‌رسانی منسجم و دقیق به سوگواران و زائرین و تهیه بنرهای اطلاع‌رسانی و نصب آنها در حریم و داخل اماکن متبرکه را از دیگر اقدامات این معاونت دانست.

وی اظهار داشت: تعداد پایگاه‌‌های موقت و سیار فوریت‌های پزشکی در صحن ‌ها و رواق‌‌های مبارکه نیز با همکاری موسسه درمانی آستان قدس رضوی به حداکثر ممکن افزایش می‌یابد.

ممتاز گفت: با توجه به انتساب این ایام به حامی واقعی محرومان حضرت علی (ع) دعوت از ایتام و افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای شرکت در مراسم ضیافت اکرام رضوی انجام شده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول