اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

مراسم شب‌های قدر در 40 بقعه از بقاع متبرکه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) اراک از برگزاری مراسم شب‌های قدر در 40 بقعه از بقاع شاخص استان خبر داد.

مراسم شب‌های قدر در 40 بقعه از بقاع متبرکه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام عبدالله حسین‌خانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه شب‌های قدر از امشب به مدت پنج شب در 40 بقعه از بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شام غریبان در شب 22 ماه رمضان تصریح کرد: این مراسم برای سومین سال متوالی ساعت 10 شب در امامزاده محمد عابد برگزار می‌شود.

به گفته وی مراسم نمادین شمع‌گردانی نیز توسط خادمان آستان مقدس امامزاده محمد عابد برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: برگزاری مراسم عزاداری، قرآن به سر گیری، قرائت دعا و سخنرانی پیرامون شخصیت امیرالمؤمنین(ع) از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم است.

حسین‌خانی بیان کرد: برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و مطرح استان و کشور،  سخنرانی خطیبان برجسته و روحانیون، گفتمان‌های دینی، بیان احکام، قرائت دعای جوشن کبیر، شب زنده‌داری، قرآن به سر، اجرای طرح تلاوت نور با حضور مردم از جمله برنامه‌های شب‌های قدر استان است.

وی خاطر نشان ساخت: طرح تلاوت نور با حضور مردم در آستان مقدس امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون و محمد عابد مشهد میقان، طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم و برگزاری طرح نشاط معنوی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام قدر است.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ادامه از کسب رتبه برتر این اداره در حوزه روابط عمومی خبر داد و بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان اداره کل اوقاف و امور خیریه روابط عمومی این اداره کل موفق به کسب رتبه برتر در بین ادارات استان‌های سراسر کشور شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول